Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

HMD skrev 2013-05-30 23:45:32 följande:
    En del filmer får en att tänka
    En del filmer får en att vilja knulla
    En del filmer får en att vilja måla huset i stället. 

Måla huset är nåt av det absolut tråkigaste jag kan tänka mig. Rena döden. Det finns dock en film som får målandet av huset att vara lika underhållande som tre avsnitt av Fawlty Towers. På raken. Om du jämför. Så att säga. 

Lite rörigt, men du fattar..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-31 00:18:19 följande:
    Hoppas inte för det är en bra film.
    Medan vi faller, eller La Haine då. Vissa tycker den filmen är ett mästerverk. Min åsikt om den filmen tror jag framgår hyfsat tydligt här. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-05-31 10:27:18 följande:
    Jag tror Anton vill ha bra action-rullar. Så förutom de koreanska vill jag gärna slå ett slag för brasilianska Tropa de Elite, både 1 och 2 är superba. Jag tror även de som anser sig ha en mer förfinad filmsmak kommer uppskatta dem. Bara att få lyssna på portugisiska är ju en ren njutning :)

www.imdb.com/title/tt0861739/
    www.imdb.com/title/tt1555149
    Aaah, tackar för tipsen, Ermenegildo, jag tror faktiskt jag har ettan hemma, jag köpte den för ett ta sen på bukten, vid en utförsäljning. Skall kolla dom rullarna ganska snart. Fan, dom har ju tom höga betyg på imdb....Glad
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-06-03 22:51:13 följande:
    Alltså. Invandrare som kommer hit och förstör den fina, svenska kulturen och får oss andra att framstå i dålig dager?

Jag saknar ord.  
    Nåt åt det hållet !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-04 09:50:53 följande:
    Tack så mycket PM!
    Nej, jag har inte förlåtit dig....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-04 10:07:13 följande:
    Jag står mellan valet att försöka leva med det, eller att se Plutonen.

Tänk såhär, min sköna Maria,Hjärta jag har genomlidit två filmer för din skull, du har sett en av mina, en som var riktigt bra dessutom, ärligt alltså, No Country For Old Men, var godkänd, det får du hålla med om !!!

I alle fall. Jag TVÅ...du EN.

Jag kommer påminna dig om detta så länge jag klarar att andas utan respirator.... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-04 11:41:52 följande:
    Men du tycker OM att se på film. Jag gör inte det...jag tycker att det är jobbigt

Ja "No country for old men" var helt ok, för den var lite udda, udda är bra.
    Ja, Maria, det gör jag, men då skall det fanimej vara bra film, du anar inte hur ofta jag stänger av möget efter 10-15 minuter. 

"Medan vi faller" aka La Haine hade jag stängt av efter 10 - 15  sekunder, men för din skull, Maria, för din skull, genomled jag hela, jävla, förbannade filmen. UTAN PAUS. Känns som en av mina större uppoffringar jag gjort i livet.

Fatta hur mycket jag gillar dig....Hjärta

• Anton Chigurh
    och skrev 2013-06-04 15:09:11 följande:
    Du sexchattade ju med mig under tiden.

Led du verkligen så mycket?  
    Sexchatten med dig, Älskling, under tiden jag genomled filmen, är anledningen till att jag lever idag....Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-06-07 20:09:11 följande:
    Jag är förkyld idag. Vad som hade kunnat pigga upp är tex en trevlig bild med ett trevligt motiv. Har jag fått det?

Svar nej.

Livet är orättvist och eländigt och snart dör vi alla. Död   
    Typ en bild på mig då !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-06-07 22:49:59 följande:
    Jag noterar att EN person i alla fall anstränger sig för att pigga upp mig.

Tack. {#emotions_dlg.flower} 

Och nej, inga landskapsbilder i motljus. Dom kan du skicka till din moster istället, PM.
    Så lite så, Älskling....Hjärta
Svar på tråden Trash-tråden