Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

ulfsas skrev 2013-06-09 09:49:06 följande:
    Självklart så kastar/kraschar jag ner planet i marken och sedan rullar vi nog lite hit och dit per automatikFlört
    Såklart, Ulf, det räknar jag med, förvisso är dina plan utrustade för att klara en direktträff, men det är, som bekant, inte alltid det är tillräckligt !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-09 12:58:01 följande:
    Ja Anton, visst är det därför.
    Det gör mig ont att höra, mycket ont, min underbara Maria, icke desto mindre står jag fast vid mitt tidigare utlåtande.

Har du för övrigt tänkt på att ifall jag skulle ha gått med på ditt förslag, vilket jag inte gjort, det vill jag poängtera å det skarpaste, men låt oss leka med tanken....så kanske jag tvingar dig till att läsa Mein Kampf, av den ganska kände Adolf, å då misstänker jag, Maria, att du ser Plutonen som ett bättre alternativ.

Eller ??? 
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-06-10 14:04:02 följande:
    Igårkväll var det storviltjakt Anton.

Lite overkill med B738 och en flock svalor med smällde gjorde det.

Jag vann. Synd på så fina djur.
    Fuck...det kan ta illa med lite otur, jag har sett bilder på plan som kolliderat med fåglar, jaktplan visserligen, men ändå, pippin hade "gått" rätt genom plåten !!!

Och visst har det hänt att större airliners har fått motorstopp när en motor "fylls upp" med birdies ??? 

Jag är glad att du gick segrande ur denna striden, Ulf, du är en hyvens kille....Glad
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-10 16:49:35 följande:
    www.huffingtonpost.com/2013/06/05/bdsm-better...

"People who are into kinky sex may be psychologically healthier than those who are not, says a new study. Researchers found that people who were involved in BDSM -- bondage, discipline, sadism and masochism -- scored better on certain indicators of mental health than those who did not bring kink into the bedroom, reported LiveScience."
    bliss.gifbliss.gifbliss.gifbliss.gifbliss.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-10 21:28:27 följande:
    Ok nu har jag läst ut ännu en bok av Duras.

Jag beställde tre nya inom loppet av fem minuter efter att ha läst ut den. Har en som jag inte läst ännu, i min ägo, men jag vill inte läsa den förrän jag vet att de andra ligger och väntar och Adlibris är inte supersnabba (i min mening, man borde kunna få böckerna redan nästa dag typ).
    Hon är helt fantastisk, jag har läst så himla mycket i mitt liv men aldrig berörts så av en författare.

Oh det är inte lätt att vara jag.

Vad tror du om Mein Kampf ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-11 22:23:42 följande:
    Oh ja, på sätt jag aldrig tidigare trodde var möjligt faktiskt

Men nu tror jag att jag ska ägna mig åt lite litteratur.

Vi borde starta en bokklubb i tråden. Alla får välja en bok förutom Anton. (Kram Anton) 
    Fuck......
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-06-12 10:07:35 följande:
    Fuck......
    Jag som hade så många bra förslag......
  • Anton Chigurh

Inte Mein Kampf, Maria,Hjärta du kan va lugn, jag tänkte mer åt Sven Hassel-hållet till, nu fick jag ju iofs inte välja. Men ändå.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-12 10:58:19 följande:
    Du gillar krig...
    I måttliga doser.....
Svar på tråden Trash-tråden