Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Nej nu ska jag vara duktig och sova tidigt.

Och; Kramar!!! Du vet varför.

Alla andra; Godnatt!

Aynrand; Kyss!!!     

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 08:47:00 följande:
    hej kan ni fatta..ett av min inlägg blev censurerad och borttagen...det är första gången och jag är därmed ingen oskuld längre.
    Det roliga är att jag är lite chockad därför att det som plockades bort var inlägget med det gräsliga konstverket som heter "the Earthling" som jag la upp i kuktråden....det var konst ju även om det var skitful.
    Med tanke på alla sjuka grejer jag skrivit ät jag förvånad över att just den blev bortplockad...vilka mongos

Hej alla, är det bra med er?

Haha jaså?
    Välkommen till oss dödliga.

Jag har äckligt ont i ryggen Aynrand.
    Hur mår du?     
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 08:53:45 följande:
    jag har en bihåleinflammation idag, en svullen kind, ringde läkaren och skall hämta ut antibiotika....(hade hellre haft en svullen penis)
    Hård analsex är bra för ryggen!
    Kyss!

En svullen kind behöver väl inte utesluta en svullen penis ?
    Din läkare jobbar snabbt! Här i förorten får man vänta...
    Krya på dig

Jaså är hård analsex bra för ryggen?
    Kom då!
    Kyss!      
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 11:50:36 följande:
    skit vad ful han var BJ...han ser ut som ett skämt med sina korta brallar och t tröja som om hans ben var typ 10 cm långa......unefär som Master Joda på steroider
    Ja jag måste hålla mig dig, som vanligt.
    Gud vilken hemsk kropp. 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 10:31:11 följande:
    Åååh, det är nåt upphetsande när en kvinna pratar vapen, det gläder mig nåt oerhört så jag föreslår att detta inte var sista gången vi pratar vapen. Och förresten tycker jag det är på sin plats att påpeka att det var irrelevant information att du skrev dit 9 mm, eftersom Glock 17 alltid är 9 mm, finns en kompakt version av Glocks 9 mm pistol, men då heter den Glock 19, skillnaden är att pipan är 12 mm kortare samt att standardmagasinet tar 15 plugg isället för 17. 

Fast givetvis finns det högkapacitetsmagasin till båda modellerna, 33 skott, således. Som parantes kan jag nämna att tex Glock 21 alltid är kaliber .45 Auto. Eller .45 ACP då.

Har, tyvärr, aldrig haft nöjet att äga en Glock men jag har skjötet en hel del med en dylik pjäs då en av skyttekompisarna äger just en Glock 17, en liten mysig pistol får jag lov å säga, lite lätt...jaaa, men trots allt en trevlig bekantskap.

Nåväl, ha nu en riktigt härlig onsdag. Det gäller er allihop. {#emotions_dlg.flower}

Gravid

Jag kan ingenting om pistoler ju
    Jag goolade typ "black gun" eller något och fick upp en Glock.

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 12:25:03 följande:
    Ok hade ingen aning om det då detta var i alla fall konst (ja jag måste medge att det skitful och osmaklig en so what smaken är som baken som man säger här..delad...jag gillar tanken på att dela på en bak vad tycker ni?)

fick ingen varning...och ingen förklaring heller

we r in the matrix.......
    Jag fick ju bilden på niqabkvinnan och garnnystanet bortplockat från denna tråd...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 12:23:40 följande:
    Givetvis, Maria, hoppas jag också att du blir bättre i ryggen. På riktigt alltså.
    Jag har haft ryggskott mer än en gång. Ett rent helvete. Fast smärtan kan samtidigt vara skön på nåt konstigt vis. Du fattar nog vad jag pratar om. 

Dock kan det va ett helvete å torka sig i röven när du har sketet. Men !!!  Problem är ju till för att lösas. 

Hahaha...
    Skön?
    Nej denna typ av smärta tänder mig inte Anton.

Men tack {#emotions_dlg.flower}    
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden