Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-11-01 10:31:24 följande:
    Varför rakad? Blir det inte gosigare med päls?
    Jo, det har du rätt i, men då ska det vara en mjuk och len päls, inget som sticks. Nalle
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2011-11-01 11:00:30 följande:
    Jo, det har du rätt i, men då ska det vara en mjuk och len päls, inget som sticks. Nalle
    Kan man behandla mushåret på något sätt så att det blir mjukt som mysig kaninpäls och inte så stickigt.
  • lille Birger

Många kvinnor kan ju inte vara rakade där nere utan att få svamp och röda prickar. Fixar dessa tjejer kaninpäls där nere kan ju deras killar gosa med dem ändå. Finns väl ingen människa som inte tycker om kaninpäls?

• lille Birger
    och skrev 2011-11-01 13:37:12 följande:
    Har du tänkt döda kaninen först eller bara binda fast den där? Demon

Oavsett vilket har jag synpunkter på detta. Helt oetiskt, Birger. Skäms på dig. Död
    Nej, man behandlar mushåret, så att det blir lika mjukt och lent som kaninpäls. Så var tanken i alla fall.
    Det är väl klart att ingen vill gå omkring med massa påklistrad djurpäls mellan benen.
    Aynrand skrev 2011-11-01 14:16:02 följande:
    dags att komma tbx till väsentligheter tycker jag...jag är på gott humör så jag skall göra Birger glad... a big juicy ass...visst är gogle bra!?

Oj, hon hade ju jättestor bakdel! Förvånad

Ska leta fram en bild på en stor rumpa jag med och publicera!
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-01 14:28:20 följande:

Håller inte med om possitionen.

Det ser nästan ut som ett par korta jeansbyxor hon har på sig.
  • lille Birger

Här är en tjej som lutar sig mot ett bord. Man ser på klädseln att hon ska på fest.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-01 15:35:34 följande:
    haha Birger i ett nötskal...hon är inte på väg till en fest..hon är redan på plats och hennes fest is about to start.................
    Jaha, men hon har glömt att dra ned klänningen efter senaste toabesöket.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-01 15:52:52 följande:
    trosorna är på väg att åka ner.................
    Det finns väl inget som tyder på det!

Däremot kan jag ge dig rätt för att hon redan är på festen, iom den blåa duken längst ned i vänstra hörnet.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-11-01 16:19:34 följande:
    Nu slutar ni försöka smutsa ner birger!!! Hon har glömt dra ner kjolen efter toalettbesöket!!!!!!!!!!!!
    Precis, det kan hända vem som helst, inget konstigt.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-01 16:29:56 följande:
    ok hon är på fest, hon är så packad att hon glömmer dra ner klänningen...nu har hon svårt att stå och måste stödja sig vid bordet.....jag undrar vad som skall hända se´n
    Faktum är att fotografen hade nog tänkt ta en bild på den fina blommorna innanför fönstret, men precis när hon skulle ta bilden kommer den där fulla kvinnan framragglandes för att stödja sig mot bordet.   ...fast bilden blev rätt så bra ändå
Svar på tråden Trash-tråden