• och

Trash-tråden

Agridulce skrev 2013-01-05 13:04:58 följande:
    Om nu NG postar en Jill Scott-länk, PM drar ett plumpt skämt, Aynrand säger att han är analkåt, Anton kursiverar sönder ett helt inlägg och och förolämpar mig så är jag helt hemma

Hos tomtarna på loftet, som vanligt? 

The hard way is the right way.
  • och

Jag har haft en väldigt givande dag idag trots att det bara regnar.

• och
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 18:13:40 följande:
    Det gläder mig å höra Älskling. Mycket....Hjärta

Överlevde pensionären du rånade ???

Inte för att det spelar nån roll, jag bara undrar. 
    Jadå.

Han blev ju lite lättare med, så det blev enklare att ta sig hem för honom? En win-win situation kan man säga.

Jag är alltid väldigt omtänksam.  

Puss! Hjärta 
  • och
    Trust me skrev 2013-01-09 18:11:47 följande:

Så går det om man ska envisas med att bo i Borås Solig
    Dagarna blir ett enda långt givande i regnet.
    Vill du dela paraply med mig?
  • och
    I Rose I skrev 2013-01-09 18:55:34 följande:
    Nu ska jag hem till K och supa. Jag har fått nog. Vill hem NU......Gråter

Vad har hänt?
  • och

Jag har ändrat mig (tack NG).

Det blir ingen barnbok, jag fastnade ändå lite med den kan man säga. Istället tänker jag skriva om en kvinna som är världens domina i svarta lackkläder och ger sin man smisk med en flugsmälla varje kväll.

Jag tror boken kommer gå in på toplistorna direkt. Med lite flyt så leder den till färre irriterande inlägg i vissa forum också.

Visst är detta en toppenbra idé?

Birger, det kommer vara med en nalle i boken. Det går nog inte att häva nallens besöksförbud som han fick sist han var här och härjade, men han kanske kan korrläsa manuset? Nallen kommer att trösta den stackars mannen varje kväll när han somnar på soffan efter några öl. Jag satsar på att skriva en så verklighetstrogen bok som möjligt, för att undvika att alla potentiella läsare ska bli förvirrade.       

• och
    Elle Se Sent skrev 2013-01-11 21:14:36 följande:
    Självklart är det en bra idé.
    Det är MIN idé, jag vill ha 70%. okeeeeej? 
    Pengarna kommer att gå till en god sak, ska jag be att få påpeka.

Din idé var inte särskilt välutvecklad, alltså är snarare 1 % mer lämpligt. Jag har tänkt till massor och broderat ut historien väldigt. Jag måste dessutom skriva ned den, och mina naglar är alldeles för långa för närvarande. Boken kommer alltså att skrivas under stort lidande. Egentligen borde DU betala mig för det, när jag tänker efter lite.
  • och
    Trust me skrev 2013-01-11 21:17:20 följande:

Var ska du få tag i en flugsmälla? Att köpa en även om man inte använder den är att stödja flugsmälleindustrin. Flört
    Anton skulle kunna köpa flugsmällan och låta mig prova ut alla sexscener på honom? Det gör han nog gärna.  
  • och
    Elle Se Sent skrev 2013-01-11 21:24:22 följande:
    70% till mig ÄR pengar till en god sak, ska jag få be att påpeka.
    Stödja snuskiga fransmän som odlar vin?

Jag ska aldrig köpa franska viner igen, när jag tänker efter lite. Jag har just räknat ut vad som är deras hemliga ingrediens.  
  • och
    Trust me skrev 2013-01-11 21:31:51 följande:

Tror du inte han har en redan? Alla flugor kan väl inte skjutas med pansarspränggranat.
    Anton är snål. Sannolikt använder han en ihoprullad tidning för att slå ihjäl de stackars flugorna.

Du kan kanske starta en insamling till hans flugsmälla, så det blir en bok någon gång? 
Svar på tråden Trash-tråden