Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

jag gillar inte att frysa, jag gillar inte tråkig regn

Mörkret är ok om det är varmt....jag minns när jag var i Singapore, det blev mörkt varje dag vi kl 18 men det var mysigt, mkt folk på gatorna och varmt...helt fantastiskt.
    tropisk våldsam regn....så sexigt när det är varmt, minns för några år sedan i New Orleans det regnade så mkt en dag så det gick inte att titta genom fönstret och det var strax under 30 grader varmt....sex utomhus i regnet hade varit bra

kombinationen av kyla, regn och mörker är en riktig nittlott

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 08:33:18 följande:
    Ja, sex funkar alltid
    Men jag gillar morgonsex. Och nattsex. Äsch, jag gillar det hela dygnet. 
    du är fin!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-23 09:09:21 följande:

New Orleans är en sån läcker stad. Eller var iaf för jag har inte varit där efter Katrina. New Orleans känns så härligt dekadent. En skön mix av olika kulturer, franskt, spanskt, amerikanskt och kreolskt. Underbar mat. NO är USAs klitoris .

Varit med om samma känsla. Man sitter inne på en restaurang med aircondition och tittar ut på regnet och huttrar inombords. Sen går man ut och det är som att ställa sig i en varm dusch.
    haha det var fint
  • Aynrand
    och skrev 2012-10-23 09:41:23 följande:
    Det är höst idag. Jag ska återuppta mina planer på att gå i ide.
    gör det i ordning
    - vaxa benen och musen
    - gå till frisören
    - ta fram dina favoritkläder

gå i ide!
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-23 13:03:31 följande:
    Fast, Aynrand......jag undrar om det är ett gott råd det där, att vaxa benen, och musen med för den delen, skall
    GummanHjärta min gå i ide kan hon behöva kroppsbehåringen. Som isolering. Det kan bli kyliga nätter i en en grotta. Vintertid.

Jag tror du får tänka om här..... 
    wtf det skall göras med stil
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-23 13:08:04 följande:
    Iofs.....
    vad betyder lofs?
  • Aynrand

Hej NG...
    jag är mätt
    hur mår du?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 13:15:42 följande:
    I och för sig.
    tack gumman!
  • Aynrand
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 13:16:05 följande:
    Jag är hungrig och har lite ont i halsen!
    Bra att du är mätt  
    ikväll blir det cheesecake

Svar på tråden Trash-tråden