Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-10-23 22:16:08 följande:

Ja och just det. En tredje sak att man innehållsdeklarar filmen och erbjuder filmer där sådana akter som partnern inte uppskattar att utföra inte ingår. Tex "Inget analsex", "Utan avsugning", "Bara huvudvärk".
    "inga slynor knullades undr inspelningen av denna urusla P-rulle"
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

en annan trevlig artist från förr

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

god morgon alla trashare

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-24 09:30:31 följande:
    Goooooood morgon! *skrika högt av lycka*
    hej Kakaa,
    skiner solen där du befinner dig?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-24 09:34:54 följande:
    Nej, ingen sol, svinkallt och vaknade av att katten trodde min rygg var en klösbräda. :D 

Hos dig då? 
    ungefär samma minus katten, min katt är för feg numera...när han var liten brukade han riva min fötter när jag sov, jag vaknade en gång av att han klo hade fastnat i min fotsula...jag vaknade och skrek så högt att han inte gjorde om det..........
  • Aynrand

katter är härliga helt enkelt...det sägs att de också smakar gott men det kommer jag aldrig att behöva testa hoppas jag haha

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 09:53:43 följande:
    Godmorgon!

Jag fryser fortfarande. 
    har värmen kommit tbx?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-24 20:17:21 följande:
    Jag ser ung ut.. Tack. får fortf visa leg på energidryck på Lidl om jag är osminkad. 

29 det är ju ingen ålder! :D  
    absolut 29, 30, 31 eller 32...det är ingen ålder

• Aynrand

jag är lite kåt..........

• Aynrand

tjena alla trashare!

Svar på tråden Trash-tråden