Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-12-23 13:56:04 följande:
    Ah! Du har hittat ett helt land med folk som pratar lika festligt som du. Trevligt.

Pga otroligt usel framförhållning har vi hamnat på ett ställe som eg är varken min el makens stil. Men man ska inte negga förrän man testat.
    Blue Oyster Bar möjligen ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2011-12-23 13:58:48 följande:
    Du kanske tom borde erbjuda dig att ta tempen på henne?
    Den tar man ju i örat nu för tiden. Men visst, det finns ett och annat jag kunde tänka mig å sticka i henne.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2011-12-23 14:05:43 följande:
    Haha! Det hade i alla fall jag sett humorn i. Maken är nog inte av samma åsikt.

.....nån kanarieö.
    Aaah.....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-23 14:22:43 följande:
    Va?
    Ooops, vad jag menar är : Du liknar väl ändå Sarah Palin. Lite. Du har iaf samma utrustning som hon, ergo....jag tänkte på dig, Anneli. Egentligen.

Lät det där trovärdigt ??????? 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-23 14:42:55 följande:
    Du menar med tanke på att jag är blond och smal?

NEJ!!  
    Ligger jag illa till nu ???

Fast jag ÄLSKAR blonda och smala kvinnor. 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-23 16:12:27 följande:
    Blonda kvinnor som inte är så smala kan vara snyggt det med.
    Sant.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-23 16:12:27 följande:
    Blonda kvinnor som inte är så smala kan vara snyggt det med.
    Du tänkte lite såhär kanske : 

• Anton Chigurh

Nu får göra ert bästa så ni får en så GOD JUL det bara är möjligt.

Mvh å KRAM från  //AntonTomte

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-24 14:26:12 följande:

Önskar er alla en riktigt God Jul! Hjärta

Särskilt Anton och mini-Anton. Solig 

Herregud, jag blir riktigt rörd här.

Hoppas din Jul blir helt underbar, det förtjänar du verkligen. Och det menar jag.

Ha det nu riktigt gott tills vi hörs igen, Anneli

Bamsekram från  //Anton.    Mini-Anton hälsar och vinkar så glatt. 
  • Anton Chigurh
    Ett tips. Ifall den totala apokalypsen kommer över oss. Så ni vet var och vad ni skall handla.

Ni behöver inte tacka mig. Inte alls.
Svar på tråden Trash-tråden