Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-26 12:57:44 följande:
    Det var sol och sprit, mest sprit då jag sov bort solen. >.<
    det kunde jag räkna ut...jag är sugen på att RESA alltså köpa en flygbiljett till nå´t ställe och åka runt på upptäcktsfärd.
    Jag är just nu sugen på sydstaterna i USA...avslutade en resa där för några år sedan och vill så gärna återvända

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 13:00:49 följande:
    Vad hindrar dig? :D 
    har verkligen inte tid och andra betdligt mer prioriterade saker att lägga pengar på för tillfället
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 13:01:37 följande:
    Jag vill till Amsterdam och sitta i ett fönster.. Jag skulle vilja veta vad mitt värde ligger någonstans.. *flin*

Nä men hade varit kul och veta vad någon hade gett för min lilla pussy! *flickfnitter* 
    det finns säkert standardpriser för allt
    Du måste vara en av de få som verkar tycka att det är kul.....

vad tror du de ger för ditt anus?
  • Aynrand
    oOOo oOOo skrev 2012-10-26 13:02:00 följande:
    Ja, stackars NG. Hon får nog köra lite klorin på tråden efter detta.
    haha ja!
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 13:04:08 följande:
    Då sparar du den drömmen/tanken och använder den som motivation. 
    lite så ;)
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 13:06:32 följande:
    Vet inte, men med tanke på korvarna jag kan klämma ut så kan jag nog ta emot ganska stort.. så ja.. mindre än för pussyn?! :D 

Jag kan finna humor i allting. >.< Jag är dum på det sättet. 
    haha verkligen!

Du är onekligen en fin flicka!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 13:10:32 följande:
    Jag sitter på ett tåg.
    Handlingsförlamad och hungrig.
    Om min dotter inte snor min iPad kan jag besudla tråden om en stund.
    haha Hej fina du!

dig vill jag besudla riktigt ordentligt för du förtjänar det

• Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-10-26 13:15:58 följande:
    I kväll SKALL MARIA, titta på Plutonen, så dina, och andras, tips kan ni hålla inne med tills i morgon.

INTE SANT.............MARIA ??? 
    haha
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-26 13:20:44 följande:
    Tjaa, äru sugen på en timmes rullande i sänghalmen, jag tar analt om du är brutal? ;) ;)
    skall NG ta dig analt brutalt?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 13:20:59 följande:
    Hej fina Aynrand!
    Besudla mig gärna.
    det är du värd Snygging
Svar på tråden Trash-tråden