• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-06 21:30:53 följande:
    Saffran är Guds straff till mänskligheten för att nån jävel tog en tugga av ett äpple för typ 100 år sen.

Och nej, Älskling,Hjärta det har jag INTE gjort, sugit av nån taxichaffis, däremot har jag denna vackra eftermiddag tagit ett sms- lån, med en ränta på 1270 %, och betalat din förbannade skuld, och vad det innebär, det kan du nog fan räkna ut själv, Älskling,Hjärta men jag skall i alle fall berätta. Så inget missförstånd uppstår mellan oss.

Jo, eftersom jag har reglerat den uppkomna skulden direkt med innehavaren av nämnda skuld så har jag övertagit rättigheten till avsugningen du så gentilt har utlovat. Och vem du kommer få suga av ett antal gånger, ett stort jävla antal gånger med tanke på den något höga räntan på mitt lån, det tror jag du fattar. Att det handlar om en väldigt stilig och tjusig herre på 188 centimeter som väger runt 85 kilo, och, med en väldigt fin banan.

Det låter väldigt bra tycker jag. Hjärta
    The hard way is the right way.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-06 23:03:59 följande:
    Och bra Aynrand och Anton!
    Ni har vunnit en manikyr.
    jag vill hellre ha en avsugning
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-06 23:03:31 följande:
    Det låter väldigt bra tycker jag. Hjärta
    Tycker jag med.HjärtaHjärtaHjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-06 23:13:37 följande:
    1000 spänn på att samtliga män i tråden kommer att klicka på Agris länk.
    Och hoppas...hoppas...att det kanske är sant...
    Naughty by nature