Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:11:19 följande:
    Aynrand har du inte sett hennes fina bilder på alla godsaker hon bakar? Jag tror att hon till och med är bättre än vad du är
    hmm var finns de där bilderna? inte i hennes galleri i alla fall har precis kollat.

Kakaa är kanske kok
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-29 18:13:37 följande:
    Har man intresse för det blir man väl duktig? Men jag kan inte uttala mig om hur duktig jag är.. det är ju andra som skall säga sånt? :)

Jag har lagat mat sedan jag var 3 år och fick stå bredvid pappa och "krydda" (Visserligen med stängda kryddlock)
    det stämmer säkert!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:17:31 följande:
    Haha det var så längesedan jag flög ensam, men när jag ofta gjorde det brukade jag alltid få sällskap av någon snubbe som bjöd på vin och förtroliga samtal.
    det var inte jag
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:17:57 följande:
    Jodå, i den här tråden kan du kalla dig vad du vill
    och du då?
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-29 18:18:36 följande:
    amen i såfall är jag en sexig maddafakking kock och konditor! 
    en certifierad sådan
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:19:55 följande:
    Nej det var inte du Aynrand. Vi har ju kommit fram till att du inte gillade Maria 19 år.
    Nope I don´t do fjortisar
    I like women
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:20:24 följande:
    Och jadå vad?
    Jag är söt.
    vad vill du kalla dig SLyna?
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:26:56 följande:
    Flyger själv ganska ofta. Pinsammaste resan var väl förra hösten när jag råkade drömma lite exotiskt under resan..... Skäms
    du tog dig i bröstet och tryckte ihop benen...du stönade lite lätt och vaknade....din granne var en riktig Svenne som tittade på dig med öppen mun och en droppe saliv som hängde från munnen.....
    du packade in dina bröst och skämdes som du är så bra på att göra
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-29 18:29:23 följande:
    Kan inte nån (läs Aynrand) köpa en ny dator till NG. Jag är för trögfattad för att hänga med när folk inte citerar inläggen de kommenterar och de där jäkla fruktprodukterna stödjer ju inte flash. 
    pratar du om bröst?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 18:32:15 följande:

Fast kolla! När jag loggar in på familjelivs mobilsajt (inte appen) på ipad, så kan jag citera
    NG kör med PC, Ipad och Iphone

Aynrand kör med Android o PC det känns som om någon här behöver en fett surfplatta
Svar på tråden Trash-tråden