Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:49:05 följande:

Jag har iofs lammkött hemma, min man är tre månader yngre än jag. Men om jag kollar på nån annan så får de gärna vara äldre! Det bästa av två världar?
    Jag har i mitt liv bara haft en yngre man. Och det var skitjobbigt för jag kunde inte sluta tänka på det haha...
    Mellan 40-45 (med god marginal uppåt) känns nice. 
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:51:06 följande:
    Läckra bilder!

Jo bilden är brutal och utstrålar det också. Men mannen är ju ap ful eller alltså en apa hade vart finare att titta på iaf. Nope den karl tilltalar mig inte alls även om bilden scenario gör det.

Nej mannen är inte överdrivet snygg, det håller jag med om. Men om jag måste välja mellan honom och de gulligullpojkar du och Rose suktar efter (puss!!!) väljer jag honom.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-08-28 14:55:32 följande:

Jag läste alla artiklarna. Jag läser ganska snabbt.

Det om somalierna har jag hört förr, och letat efter källan. Sverige är ett oerhört rasistiskt land, vi har en märklig synd på invandrare här, men det verkar vara svårt för många att förstå. 
    Japp, exakt så är det...

Kul att du uppskattade dem!   
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2011-08-28 14:58:31 följande:
    Intressant läsning. Nu är ju inte min dotter i skolåldern men man blir ju lite skraj.

Fattar dock inte riktigt vad han anser skall göras för att räta upp verksamheten. 

Detta skulle jag kunna skriva en uppsats om!
    Har diskuterat detta med så många människor (lärare), en del som slutat i ren protest mot hela organisationen. Vi har en flumskola, helt klart. Jag vill dock inte diskutera detta för mycket i det öppna forumet, pga mitt yrke haha...

Jag tror de flesta vill se att staten får större inflytande, inte ett totalt, men ett större.
    Lärarutbildningarna omdiskuteras också ofta, hur man ska göra yrket mer attraktivt. Men framför allt naturen av undervisningen.
    Det är ganska crazy som det är nu.

Lämnar det vid det...       
Svar på tråden Trash-tråden