Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-12-31 13:59:25 följande:

Naturligtvis kan jag också slänga mig in i tidigare debatt men trångsynthet och osaklighet besvärar jag mig inte med att bemöta (i alla fall inte från en solstol).

Då får det bli nagellack (chelsea-red), smisk (i förrgår ) och rumpor; söt poolboy 10m bort.

Varför tog jag inte med dig??? Varför följde du inte med? Planet från din hemort ankom 2h efter mitt. Tänk så trevligt vi kunde haft.

Gott nytt år på er!
    Nej alltså I don't blame you, min masochism sträcker sig bortom allt det där andra så jag får på något oförklarligt sätt ut något av att banka mitt huvud mot en betongvägg.

Jag har inte målade naglar för första gången på flera månader och känner mig lite naken men det ska snart åtgärdas tänkte jag.
    Har ingen poolpojke heller.

Du skulle sagt det innan!!!    
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-31 14:05:02 följande:
    Nej. Han ville ligga förstås.

Väldigt förvirrad dröm. Slutade i funderingar över val av tapeter inför omtapetsering av ett hus jag aldrig sett förut. Typ kråkslott. 
    Hahahahahaha!

Drömmar är kul...

Jag har drömt att Aynrand gnidit sig naken mot min säng på ett mentalsjukhus, samt att han kåtat upp sig över att jag burit en skitstång på axlarna (?) i höga klackar med resväskor i händerna, ut från t-banan in i en flygterminal.

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-31 14:31:42 följande:
    Gissar att det skulle stå skivstång där?

Ahahahahaha

Och t och v är inte ens grannar på tangentbordet...Skäms 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-31 15:02:25 följande:

Vem är du att bedöma mina inlägg. Vem är du att berätta om diverse påhittade invektiv. Se bara vad du själv skriver " de flesta som röstar sd..bla, bla" Hur många av nästan 400,000 röstare har du egentligen diskuterat med? 10, 20, 30? Minns du ditt resonemang om att blablabla invandrare inte begår brott? Av de fåtal sverigedemokrater du själv har diskuterat med kan du med lätthet påstå att " de flesta sverigedemokrater"

Du vinner inga debatter genom att fråga om källor i varje mening du tragglar ihop. När du aldrig ens kollar upp dem gör du bara bort dig än mer.

Puss tösen   

Va!?
    Vilket resonemang om "blablabla" invandrare inte begår brott?
    Jag kollade upp källorna, ska jag citera vad jag skrev om den?
    Du gör mig sur sumpis för du bara provocerar. Jag kommenterade utförligt både Affe och den andra källan, utförligt.
    En av källorna motbevisade vad du sa, att regeringen förnekar överrepresentationen. De snarare bekräftar den i källan du angav, vilket jag påpekade 2-3 gånger, utan att du ens noterade det.

Om det är att göra bort mig så bjuder jag på det med råge.

Givetvis ber jag om källa när du i varje mening kommer upp med otroliga siffror och påståenden. Är det jobbigt att jag ber om källa?        
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-12-31 17:47:43 följande:
    Jaha, nu när jag bestämde mig för att logga in och hälsa på er så är ingen inloggad.

Hopas ni får en underbar nyårsafton. Har inte sovit  nåt inatt (Lite hemlängtan) ska snart sparka ut mig härifrån. Ska klippa av håret idag. Kort upp till öronen så där som viktoria beckham har sen ska jag sitta i tel i ett par timmar. Vi kommer flytta från makens bror om två veckor. Ska faktiskt bli skönt.

Puss på er. Är inne en stund om någon av er loggar in men förstår att det närmar sig nyår för er och att ni kanske har annat för er.
    Puss Rose!

Gott nytt år och må det nya året bli helt fantastiskt.

Många många pussar!   
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-31 15:50:35 följande:

Nej, herrejisses. Jag vill inte att någon ska hålla med mig till fullo eller höja mina inlägg till skyarna. Då skulle det ju knappast bli någon diskussion, eller hur?

Däremot stör jag mig på att någon kan säga att man har 100% fel i allt man säger. Det visar bara på att man har bestämt så från början  
    Vem har sagt det?
    Jag bad om källa, fick en, ifrågasatte (ska jag kopiera frågorna jag hade om den?), det tyckte du var jobbigt, bad om en källa där regeringen förnekar överrepresentationen, fick en, den visade inte ett spår av förnekelse och jag klistrade in att de istället bekräftade den.

Vad vill du liksom?
    Inte mitt fel att dina källor motbevisade grunden av ditt urpsrungliga resonemang.    
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2012-01-01 01:06:29 följande:
    Bla bla bla, vad du snackar skit. Vilka otroliga siffror har jag uppgett, och hur kom affe in i diskussionen? Jag länkade fortfarande bara till en satir pa affes sajt. Öppna ögonen och ta bort händerna från öronen och sluta med dina inövade svar på allting.

Inövade svar? Bättre än så kan du. Jag har verkligen inget att tillägga, diskussionen talar sitt tydliga språk.
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden