Det enda män duger till är sex och ingenting annat! Hade man kunnat få den njutningen på annat håll hade en relation mellan två kvinnor varit det ultimala.
Det är okej med mig, har hänt massooooor sen sist men jag ska inte förpesta tråden allt för mycket. Släktbråk, relationsproblem (med Kamran som börjar få psykos och gör mitt liv till rent helvete psykiskt), stora sonen har kommit in i tonårsperioden och ger mig gråa hårstrån, mannen har nått toppen av åldersnoja och hans utseendefixering tar DÖD på mig, saknar min mor något fruktansvärt men annars helt okej. Börjar acceptera tillvaron för varje dag som går. Lillen växer.
*Kramar om dig HÅRT*
Lovar att titta in lite oftare och kanske och bara kanske kommer jag till 6månaders cremoniet. Slipper det helst.
Min nalle får inte spela fotboll. Han skulle gärna vara med barnen och spela, men han är så liten att han skulle bli mot om bollen kommer på honom. Det är för farligt för nallen.
Han kan kanske vara domare? Är han bra på att blåsa i visselpipor?
Det är antagligen hennes rika ex som har tvingats köpa in alla bilder på rumpan från fotograferna. Detta pga att den är så stor, och hon har komplex för det.
Sex och mat är ganska nära besläktat. Jag vet faktiskt inte varför det är så.. Ett mysterium värdigt sherlcock holmes
Känner spontant att det finns för lite trådar om sånt här.
Ja.
Jag tror att Aynrand gärna utvecklar detta ämne alldeles strax. Jag kommer logga ut då.