Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-04 19:31:54 följande:

God kväll på er!

Skulle nog vilja säga att jag är oerhört skötsam och försöker se till att tråden lever vidare så fort någon tar upp viktiga saker. Jag leder den ju genast vidare in på nagellack när jag får chansen.

Erhm.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-04 23:32:23 följande:
    Du menar att om man bara sitter hemma och runkar till bilder på stridsvagnar så blir liksom inget analsex alls? Även om det hade kunnat vara hur jäkla bra som helst?

Mrs Anton Hjärta
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 10:21:07 följande:
    Jag vill göra anspråk på att vara mest skötsam i tråden!!!! (eftersom jag med säkerhet vet att varken Agri, och eller NG är det).

*blinkar med mina oskyldiga ögon*

Gå och lägg dig igen Yoyna, du yrar!
    Fast du är söt ändå.

Jag tror, om vi ska vara seriösa, att jag är den mest skötsamma. Om någon som inte kände någon av oss läste tråden, skulle de påstå att jag var den mest skötsamma .   
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 10:30:10 följande:
    NG, skulle gärna lägga mig igen om du kom å kliade mig på ryggen?

Hahaha, nu undrar jag vem som yrar??? Vem försöker du lura?!? Menar du här i tråden? Här skriver väl jag i princip aldrig något som kan väcka anstöt på något vis??

Hur har du det NG sötnos?

Såklart jag skulle klia dig på ryggen

Jag läser mellan dina rader Yoyna, det dryper av kroppsliga vätskor och rått snusk.

Jag har det bra tack, ska köpa en flaska vin idag, det har jag längtat efter i typ 2 mån.
    Hur har du det?    
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 11:25:39 följande:
    Näää... Nu tror jag absolut att du läser in alldeles för mycket mellan raderna NG. Det är dåligt med snusk här hos mig!

Vin låter bra, ska du dricka det i din ensamhet eller tar du flaskan med dig när du kommer?

Mmhmm...

Jag kommer till dig ikväll, såklart! Vi har mycket att göra känns det som...  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 11:36:01 följande:
    Du är så välkommen NG! jag lovar att vara söt för dig!

Och jag lovar att vara en fin slynig flicka!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 11:36:01 följande:
    Du är så välkommen NG! jag lovar att vara söt för dig!

Du är alltid söt föresten...förutom när du skickar bilder som får dig att framstå som väldigt osöt Tyst.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 11:57:55 följande:
    NG, det räknar jag med, du är alltid en fin och slynig flicka!!!

Meen... Vad menar du nu? Skickar jag någonsin bilder som får mig att framstå som något öht? Allt handlar om rätt vinkel och rätt ljus, jag försöker vara söt och ber om ursäkt om det misstolkas...
    Hahaha...visst Yoyna, visst.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-05 12:30:28 följande:
    kan vara nå´t ja
    vilken tycker du bäst om?
    Haha Aynrand, leta fram det där klippet där den där mannen låtsas vara KKK på kemtvätten eller vad det var?
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden