Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2011-12-26 14:38:16 följande:
    Skullde du vilja att jag blev nedsprutad av någon annan? Hade det känts bra?
    Förlåt då. Men hon frågade ju !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-26 14:42:05 följande:
    Ja. Och jag älskar att du är så generös och så gärna vill dela med dig. Hjärta
    Det var ju det jag inbillade mig, men jag skall aldrig mer fråga om jag får spruta Kattdamen i ansiktet.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-26 14:52:41 följande:
    Anton!!!
    Shiiit.

Jag skall bara spruta dig, och endast dig, i ansiktet.....

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-26 15:06:15 följande:
    Bra, älskling. Hjärta

Jag skulle kunna utveckla det här ämnet lite och presentera en annan lösning som du säkert skulle uppskatta. Fast det hade ju nästan varit vulgärt att ta upp här, så jag låter bli. 
    ......tills ikväll, sen vill jag nog ha fortsättningen iaf. 

Syns senare, du vackraste av dom vackra.  

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-27 18:57:59 följande:

Typ sådär.

Det där ger onekligen perspektiv på saker och ting, Birger. Bla om stringtrosans bevarande eller inte.....

Men fin är hon, Donnan. Mycket fin. Fast inte i närheten av "Annelifin" Garanterat inte. Men fin. Ja. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-28 22:41:50 följande:
    Anton har låst in sig i källaren och sitter och deppar för att hans fina vapentråd blev bortglömd så snabbt:

www.familjeliv.se/Forum-24-403/m62673736.html

Kanske något för dig NG? 
    Folks fritidsintressen här på FL är tydligen i paritet med å samla frimärken. Jävla dönickar. 

Ja, förutom dig då, Anneli. Såklart..... 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-30 00:15:16 följande:
    1.Mm. Tur vi har varandra. Hjärta

2.Läget annars? 
    1. Gör livet värt å leva. Hjärta

2.  Uppåt. Till viss del iaf.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-30 00:21:23 följande:
    Åh, du borde varit här nu.
    Det vore ett allvarligt tjänstefel och säga emot dig här. Mycket allvarligt.

Så jag sluter sakta ögonen, ökar långsamt takten, i väl avvägda intervaller, och inväntar den slutgiltiga belöningen som rättmätigt är din, och som du borde fått ta hand om. Om bara jag vore i ditt våld. Eller åtminstone i ditt kök.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-30 00:34:38 följande:
    Livet är väldigt orättvist. Jag borde funnits där för dig nu. Tittat dig in i ögonen.
    Tycker jag med. Liver är orättvist.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-30 00:37:27 följande:
    Vad dumma de var förut som trodde att Indien var en ö. Fast i övrigt är ju kartan ganska ackurat för sin tid, med tanke på att den gjordes på 100-talet.
    Jo.
Svar på tråden Trash-tråden