Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

och skrev 2012-01-05 21:09:35 följande:
    *Biter mig i läppen och börjar andas snabbare. Väntar.*
    *Står still, lyssnar till dina andetag, drar livremmen ur hällorna och ler förnöjt åt den flämtande, våta lilla slynan du är...och låter dig vänta*
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 21:19:20 följande:
    Som svar på ditt citat. Jo, jag har också pratat sex, skojat om orgasmer, fitta, knulla och försökt få mig att framstå som om jag hade koll på läget (trodde det var sexigt och lockande) . Men det var under lite andra former förstås (heta linjen tex) men principen var den samma. 
    Skillnaden mellan dig och mig är att jag var ca 15-17 år, vilket var för en sisådär 25 år sedan.

Jag tror mig utläsa fler skillnader än så mellan dig och mig.

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 21:38:49 följande:
    " jag förstår inte hur man är funtad när man sitter och outar sig själv som korkad?
    Fast å andra sidan tror jag inte de har självinsikt och den respekten för sig själv som det kräver att förstå innebörden av det?"

Men det där är ju din åsikt, förstår du?

Om jag har självinsikt och respekt för mig själv, har ju du faktiskt ingen aning om.

Du är lika anonym som jag här på FL (nästan) och har bevisligen inte samma humor eller preferenser vad gäller tidsfördriv, vilket är helt ok för min del!

Det är bortom mitt förstånd hur det ens kan störa dig (vilket det bevisligen gör) att ett gäng likasinnade sitter och dödar lite tid tillsammans i en tråd på ett forum.

Men som sagt, det är ju helt ok att du tror som du gör och jag hoppas att det känns bra för dig också.       
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 21:52:35 följande:
    Ja inte sitter jag och skriver åt ngn annan och samtidigt tror att det är mina egna åsikter.

Skönt att du plockade ut det mest relevanta.

Ha en bra kväll nu! 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 22:05:44 följande:
    Jag plockade inte ut ngt. Jag svarade på den enda frågan du skrev i inlägget. Det andra var dina tankar nedskrivna.

Hmm, jo genom att citera stycket plockade du ut det.

Men ok, som sagt, ha en jätteskön kväll. 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 22:17:40 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:45:28 följande:
    Men det där är ju din åsikt, förstår du?

Om jag har självinsikt och respekt för mig själv, har ju du faktiskt ingen aning om.

Du är lika anonym som jag här på FL (nästan) och har bevisligen inte samma humor eller preferenser vad gäller tidsfördriv, vilket är helt ok för min del!

Det är bortom mitt förstånd hur det ens kan störa dig (vilket det bevisligen gör) att ett gäng likasinnade sitter och dödar lite tid tillsammans i en tråd på ett forum.

Men som sagt, det är ju helt ok att du tror som du gör och jag hoppas att det känns bra för dig också.       
    Läs igenom din text och räkna antal frågor. (ett insidertips, räkna antal frågetecken)
    Haha jaha?
    Jag sa inte att du missat frågor, gjorde jag? Jag noterade en sak, det är allt.

Varför sitter du ens här och är allmänt otrevlig? Fler än jag reagerade på din "felpost" och tyckte det kände lite konstigt att sitta och prata så om människor, oavsett vilka de var.

Jag vet inte vem du är eller vad du vill, men slappna av och låt oss sitta och gotta oss i vår egen dekadens. Vi HAR självinsikten och självdistansen att kunna göra det och det känns riktigt bra.

För dig känns det inte bra, så sluta vara en masochist och gå vidare.       
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-05 22:23:16 följande:
    Det var det ett tag i alla fall. Drömmer

Snacka om att bli avbrutna på ett väldigt ocoolt sätt...
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden