Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

hellre besudla en SLyna här

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-11-04 22:42:11 följande:
    Är det som sitter på väggarna vad som anses vara modern konst, Maria ???

Isf suger modern konst elefantkuk. Men sängen är fin. ganska så.......
    modern konst...me like

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

den perfekta platsen för att besudla en fin flicka

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-04 22:49:12 följande:
    Spegeln känns väldigt nyttig.
    såklart
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-04 23:13:32 följande:
    Oh ja, jag är sjukt allmänbildad.

......alt google is your friend. 
    haha
  • Aynrand

Hej alla trashare!

• Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-04 23:16:51 följande:
    Det hade jag faktiskt inte trott heller. 
    Det skulle skrämma livet ur mig om du dessutom hängde med shabby chic maffian. Sån ser jag dig inte.  
    Jag älskar shabby chic
    grejen är den att shabby chic är tidslös i frankrike, alltid varit där sålångt jag kan minnas...nu tar den stil över efter den så TRÅKIGA italienska eller danska sterila stilen.

Det är svårt att åstadkomma den stil i Sverige för fastigheterna är så nya...en gammal fastighet från allt från medeltid till 1800 talet kan lätt ge en mkt skön slitet stil med elegans...det passar helt enkelt inte i ett hem som är byggd i trä och har glansiga trägolv.....och där man gillar lätt krystade inredningar

Vem skall ta hand om mitt morgonstånd?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 08:21:57 följande:
    God morgon! 
    God morgon
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 08:32:04 följande:
    Jag tycker att shabby chic iaf i Sverige, har glidit väldigt långt från vad det från början var/är.
    Saknar här ofta den lite bohemiska känslan och färger.

För just FÄRG är jäkligt viktigt.
    Skulle kunna bo såhär,

oj det var lite too much för mig, det där har jag svårt att placera. golvet ser ut att vara från nordafrika medan sängen ser ut att vara en blandning av asien och det arabiska....

är du naken?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 08:39:52 följande:
    Så himla hungrig.
    Har du något jag kan äta? 
    du kan svälja mitt morgonstånd
Svar på tråden Trash-tråden