Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-11-05 22:55:05 följande:

Ja och kvinnor också. Här är några fler meningar sagda av män och dess översättning:

"Ikväll tycker jag vi skall äta en god middag och dricka lite vin bara du och jag"

Knulla?

"Det är inget på TV ikväll skall vi gå och lägga oss tidigt?"

Knulla?

"Skall jag ge dig lite massage?"

Knulla?

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

feel slily tonite

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2012-11-05 23:03:51 följande:
    feel slily tonite
    silly
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 22:57:39 följande:
    Haha...

Aynrand du är varken mesig eller idiot.
    Du är på riktigt en underbar människa, det tycker jag verkligen. Och detta är ingen tom "FL-komplimang". Det är ett resultat av nästan 2 års empiriska studier
    men tack!
    så underbart fint sagt...du har inge aning om vilka tankar jag har om dig ...alltså förutom de riktigt fina! De som höjer dig till en underbar person.
    Kyss
  • Aynrand
    och skrev 2012-11-05 23:08:57 följande:
    Låt mig gissa, även om det är oerhört svårt.

Du tycker att NG har en fin rumpa och vill knulla den. Helst utan att behöva ta av dina pyjamasbyxor.

Det var rätt väl?    

haha ja bl.a. annat ja
    det finns andra riktigt hemska tankar..................{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 23:12:18 följande:
    Fast jag vet inte hur jag ska förlåta att du just skrev "bl.a. annat". Obestämd

Hjärta
    jo det är bara en av mina många tankar....du inspirerar mig till många fer vilket är ett komplimang underbara du!
  • Aynrand

Hej alla!
    jag har träningsvärk från yttre rymden i både ben o rumpa.....
    hårt pass igår på ymmet

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-06 10:33:03 följande:
    Ja det vore ett uppdrag väl utfört PM.
    vad vore ett väl utfört uppdrag för dig?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-06 10:45:51 följande:
    Du naken på min köksmatta?
    Det är en möjlighet...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-06 10:58:32 följande:
    ...Men du tänkte på något annat?
    haha ja!
Svar på tråden Trash-tråden