Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Ermenegildo skrev 2012-11-10 15:14:37 följande:
    Sprider lite skön lördagseftermiddagsstämning:
    " rel="nofollow" target="_blank">

bilden ser ut att vara tagen i Paris
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-10 17:08:07 följande:
    Och om det är någon som vill veta varför Aynrand är en så fin man, så kan jag komma med ett väldigt konkret exempel.

Jag har fått ett jättefint paket på posten innehållande jättefina böcker med en special touch.
    Jag älskar böcker, så jag tycker att det är väldigt gulligt att skicka sådana speciella böcker till mig.

Hjärta 
    Bara därför att du älskar böcker och för att du är underbar!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand

Ni är snygga mina damer!

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-11 11:21:04 följande:
    Jag sov från typ 11.30-10.15
    Jag kan inte minnas sist jag sov så länge, men troligtvis 5-6 år sedan.
    välbehövligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-11 11:27:38 följande:
    Ja det var det visserligen Aynrand men nu känner jag mig sådär äckligt seg!
    Jag tycker verkligen inte om att sova. Det är mer ett nödvändigt ont.
    Nu kommer jag vara helt off hela dagen.

Hoppas att du har sovit gott
    Nu behöver du en lååång promenad för att få bort den känsla!
    sitter du inomhus utan detta då blir det jobbigt och svårt att somna ikväll
    ut med did!!!!!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Aynrand

Jag fick kaffe i sängen av mina döttrar och så låg vi kvar och pratade och kramade i en timma åt frukst runt kl.11

• Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-11 12:43:12 följande:

Välförtjänt vet jag inte med tanke på hur mycket jag retades med äldsta dottern igår när hon var på bitch humör. Då kan jag inte låta  bli att retas istället för att göra det det mest vettiga och låta henne vara. Då slutar det med stora drama scener. Det är lite  mer sydländskt temparamentsfullt här hemma än svalt nordiskt.
    Då vet man att man lever!
    Gott!
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-11 16:11:14 följande:
    På tal om maträtter:

Gud...den där fula saken kommer säkert från Tyskland

oh nej...jag har inga fördomar....
  • Aynrand

enjoy!

• Aynrand

och en till...

Svar på tråden Trash-tråden