Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2011-09-14 17:08:58 följande:
    Har A-kort, och kört lite grann båge, men det var inget jag fastnade för, kände mig så jädra oskyddad, och ändå håller jag på med en del extremsport som tex fallskärmshoppning utan att vara ett dugg orolig. 
    Men just sitta på en båge i kanske 180 knyck med träden svisandes förbi kändes lite osäkert.

Jag har alltid mycket "säkerhetstänk" i bakhuvudet - säkert pga vad jag lärt under tiden jag skydiver - tittar altid var nödutgångarna finns vid hotellvistelse, hur många dörrar fram till trappan, hur många stolsrader fram till nödutgången när jag flyger reguljärt, exakt hur alla nödutgångar öppnas osv osv, säkert därför motorcykel känns osäkert. Jag är inte paranoid, försöker bara vara förberedd på vad som komma kan.

(Jag vet. Fallskärmshoppning !!!!!!!!!!)

Men däremot finns det inte mycket som går upp mot ljudet från en Ducka. Den låter bara så jävla underbart. 
    Har däremot aldrig kört Ducka själv, men det skall vara ganska jobbig maskin på längre sträckor. Men ljudet från Duckan är musik för Gudar. 

M1A1 Abrams har ju gasturbin, det är väl ändå miljövänligt. Så försök inte med mig.......
    hmm jag förstår vad du menar....det roliga för mig är tvärtom vilket ibland gör mig orolig.... när man var yngre åkte mkt hoj (utan körkort....och notera att jag började köra bil vid 10 på en go-kart bana)
    vi åkte ner till Rivieran i ibland över 200 kmTim i t-tröja och jeans (hade hjälm så klart haha)
    och det var skit häftigt...jag skulle aldrig hoppa fallskärm och jag skulle aldrig sätta mig i en åkattraktion på en tivoli för jag skulle skita på mig....
    Idag har jag inte åkt mc på länge och det kanske inte vore så klokt att skffa mig en snabb historia på 2 hjul men tanken är eggande ju...
    skall kanske skaffa mig en stridsvagn eller en trimmad åsna i så fall vad tycker du?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:38:02 följande:
    Väggar av typ...pansar, tända ljus och en måltid bestående av grodlår, sniglar och en älg som Anton själv skjutit. Aynrand dricker ett glas rött och Anton sippar på det hembrända som han producerat i ladugården och Aynrand är för snobbig för att dricka (puss Aynrand), allt detta intages tillsammans med kvinnlig underhållning av hög klass.

Lovely.
    ungefär så haha
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 17:42:02 följande:
    Ungefär så, hade tänkt mig du och och. Fast det skall förstås vara vildsvin. Och inget annat.
    vildsvin låter gott
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:52:48 följande:
    Bruden börjar skrämma mig...inte du. Men du vet vem.
    jamaicabruden kanske?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 21:44:43 följande:
    Hahaha...du är rolig...

{#emotions_dlg.flower}
    det är fart på den igen alltså....det är en kille där som berättar att han runkar framför sin cam och gör små egna runk filmer...
    visst är människan helt underbar?
    {#emotions_dlg.flower}
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 22:13:47 följande:
    Haha undra vad man får ut av det?
    Att filma och sedan göra vad? Skicka till folk på nätet?
    Not my cup of tea (semen)...  
    trodde att du älskade att titta på..
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 22:19:48 följande:

Semen is not only nutritious, but it also has a wonderful texture and amazing cooking properties. Like fine wine and cheeses, the taste of semen is complex and dynamic. Semen is inexpensive to produce and is commonly available in many, if not most, homes and restaurants. Despite all of these positive qualities, semen remains neglected as a food.  This book hopes to change that.  Once you overcome any initial hesitation, you will be surprised to learn how wonderful semen is in the kitchen. Semen is an exciting ingredient that can give every dish you make an interesting twist. If you are a passionate cook and are not afraid to experiment with new ingredients - you will love this cook book!     
    www.lulu.com/product/paperback/natural-harves...

Aynrand - jag fyller år snart (typ)...
    haha helt otroligt undrar hur många satser som behövs för en brulé?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 22:33:32 följande:
    Ska vi testa?
    Vi pratar ju ofta om att laga lite mat tillsammans... 
    haha underbara du....du behöver din snuttefilt...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 22:41:01 följande:
    Ja tack...puss...
    snuttefilt framför True blood...
    hur gick det för bonde söker fru fick de sex?
Svar på tråden Trash-tråden