Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2012-01-10 22:09:15 följande:
    Åhhhhhhhh det vore så sjukt bra! Första gången jag kollar en valvaka isåfall!!

Mm små avstickare och relateringar till snuttefiltar, nallebjörnar, vapen och kogödsel.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-01-10 22:12:14 följande:
    Det är väl skönt att du får vila lite då! förutom det är jag iofs värsta milfen, helt sjukt. När jag var på efterkontrollen på BB sa doktorn "det syns ju inte att du födde barn för fem dagar sen direkt" haha jag var asfräsch och slank och pigg den här graviditeten var extremt snäll mot mig

Underbart ju
    Du var väl i ganska bra form innan du blev gravid, eller hur? Jag tror det hjälper mycket.
    Mig gick det också bra för, men alla sa bara "det är för att du är så uuuuung"... (det var ju ett tag sedan...). Så jag är impad av dig!!!  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    straight arrow skrev 2012-01-10 22:14:55 följande:
    och stridsvagnar. 
    straight arrow skrev 2012-01-10 22:15:18 följande:
    och rumpor.

Ja!
    Hur sjutton kunde jag glömma rumpor och stridsvagnar?
    Herregud det är ju det som ÄR BJ och Anton.

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place

Jag bildgooglade "big booty on tank", "big ass on tank" "big ass woman on tank" osv, tänkte glädja två flugor i en smäll (nytt uttryck) men allt jag fann var detta och av nåååågon anledning fick det mig att tänka på Aynrand

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-10 22:19:04 följande:
    Anton gör sig verkligen på tv, särskilt närbilder. Han är bra på att filma själv med.

Jag skulle vilja säga "visa mig" men då kräver han väl bara någon form av ekonomisk ersättning...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-01-10 22:21:52 följande:
    Haha nu smaskar det från spjälsängen nån vill ha tutte Hjärta

Det där skulle kunna vara skrivet av vilken kvinna som helst nästan hahaha...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-01-10 22:28:47 följande:
    Min man brukar iofs inte ligga och göra smaskljud i sängen när han vill ha tutte hahahaha

Nu tycker jag du är lite humorlös och med det dödade mitt skämt
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden