Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 20:03:33 följande:
    Läser du inte vad jag skriver Aynrand

Nu ska jag gå och slicka på fläckar istället. 
    Jag håller med NG och har oftast mkt bra poänger

(var det rätt?)
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 20:03:33 följande:
    Läser du inte vad jag skriver Aynrand

Nu ska jag gå och slicka på fläckar istället. 
    det gör du rätt i...
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 20:17:38 följande:
    Haha nej det var inte rätt Aynrand!
    tell me what u want me to say babe!
  • Aynrand

Kom Maria jag så åker vi till Karibien, där ska vi knulla, röka ganja med bong och du får dricka mörk rom medan jag smuttar på mitt röda vin

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 20:25:02 följande:
    Haha ganja med bong?

När åker vi?
    Du ljuger väl inte för mig A y n r a n d?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 20:25:02 följande:
    Haha ganja med bong?

När åker vi?
    Du ljuger väl inte för mig A y n r a n d?
    .
    förlåt jag ljög...det går inte att röka ganja med bong....funkar bättre med hasch...
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-13 20:31:56 följande:

Inte nog med att det snackas en massa snusk här! Nu talas det även om inmundiga alkohol och röka illegala substanser.

Och åka till Västindien. Har ni tänkt på den miljöpåverkan det har. Nej jag rekommendera en cykeltur och att dricka okolsyrat kranvatten på sin höjd.

Det här en familjelivssida. Skärpning!!! Tänk på att ni skall vara ett gott föredöme för de kommande generationerna.

/ Hederlig skattebetalare

du menar kommunalt vatten
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 20:38:11 följande:
    Jag gillar inte hasch.
    ok
  • Aynrand
    Rosapingvin skrev 2012-11-13 20:35:11 följande:
    Vem är rosapingvin?
  • Aynrand
    Rosapingvin skrev 2012-11-13 20:44:32 följande:
    Aynrand: Vem tror du?
    nå´n som tar det i tvåan?!!
Svar på tråden Trash-tråden