• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-12-19 23:29:59 följande:
    Kan man svanka med olika delar av ryggen??? Olika mycket är jag med på...

Drivor är härligt Anton!!! Har du plog??
    Nä, jag drömmer att jag har en Valtra, med en 3,2 meters Holms snöplog. Jag körde med en sån tidigare, snöplogen alltså, när jag körde vägarna hem-omkring med en IH av dom lite större. Det är jävligt kul å ploga snö när du har rediga don....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Anton: Jag har aldrig kört nån snöplog... Kanske vore nått? Byta yrke liksom?

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-12-19 23:39:12 följande:
    Anton: Jag har aldrig kört nån snöplog... Kanske vore nått? Byta yrke liksom?
    Testa, Yoyna, dom flesta tycker faktiskt det är kul. Med riktiga don. Det skall liksom hända lite när du håller på. Då är det förbannat roligt....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Du är så klok Anton. Man skulle kunna tro att du skrev om annat än stora maskiner...

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-12-19 23:44:50 följande:
    Du är så klok Anton. Man skulle kunna tro att du skrev om annat än stora maskiner...
    Kanske jag gör också, Yoyna !!!
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-12-19 23:29:59 följande:
    Kan man svanka med olika delar av ryggen???
    Det kan varken Birger eller Nallen svara på. Nalle
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-12-20 00:00:44 följande:
    Anton: jag trodde vi höll oss till sådant som är dieseldrivet?
    Vi låter betraktaren avgöra, Yoyna, men faktiskt mente jag dieseldrivet här. Med 6 cylindrar....
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 22:53:28 följande:
    Nä, faktiskt inte....
    Varför inte?
    The hard way is the right way.