Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 11:01:34 följande:
    Va?
    bra att de låter bättre på scen!

du är helt klart min lilla SLyna!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-14 11:07:34 följande:
    Naturligtvis..... Allt behandlas med en dos skepsism. Men jag håller fortfarande fast vid min åsikt.
    Personligen vill jag nyansera då en del av mig fick blomma ut genom min uppfostran i religiösa skolor drivna av nunnor och sedan av munkar.....

Oh Rak baguette länkade in filmen "the mission", den kan jag också rekommendera, den är mkt bra!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-14 11:12:27 följande:
    Jag gick inte i en religös skola, men i en flickskola, är jag lika häftig som Aynrand då?
    Det är du!
  • Aynrand

JAG ÄR KÅT!!!!!!!!!!

• Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-14 14:31:03 följande:
    A vad fanken tror du jag är efter din kommentar i rumptråden?????
    ja blev inspirerad...jag är så spontan av mig!

jag har ett samtal att ringa till skatteverket.....bör kanske göra det ...det är lugnande!
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 14:38:30 följande:

Analslyna!!!
    vackert ord!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 14:53:53 följande:
    Jobbigt hörru.
    Jag tänker på dig SLyna!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 14:58:22 följande:
    Fokusera på vad du gör just nu istället
    okDemon
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-14 15:24:01 följande:
    Aynrand, har du lust att vikariera för
    ">denna killen
    i sommar?
    Han har världens bästa jobb..................
  • Aynrand
    MrC skrev 2012-11-14 15:41:26 följande:
    På tal om jobb... jag fixade nytt jobb förra veckan. Börjar på allvar i december.
    Skål
Svar på tråden Trash-tråden