Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 19:38:47 följande:

Slyna på burk... {#emotions_dlg.djavulsk}

Då ser jag en flaska med en liten liten slyna i (typ som en ande i flaska) sen gnuggar man flaska och hon kommer ur flaskan i fullstorlek.... 

Ja, jag tror tankegångar gick ungefär sådär när jag och Aynrand kläckte den superbra idén.

Oj nu ringer det... 
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 21:13:41 följande:
    Jag ska snart hoppa in i duschen...

Är det fler än jag som duschar femtielva gånger per dag?

Haha jag duschar 1-2 gånger per dag.
    3 har förekommit (typ kanske morgon, efter träning och innan jag lägger mig om det varit en varm dag).
    Men folk som duschar någon gång i veckan förstår jag mig inte på...

Finns en tråd om det. Kvinnor som tvättar sig mellan benen och rumpan 2 ggr i veckan annars med "en våtservett".
    Wtf...     
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 21:22:24 följande:
    Jag duschar en gång på morgonen innan jag ska till jobbet, en gång när jag kommer hem från jobbet och en gång innan jag ska lägga mig. Tränar jag därimellan så duschar jag efter det också.

Tvätta mellan benen gör jag varje gång jag går på toa. Har ju en sån där "Blattedusch" inne i toaletten.

Japp, samma här. Tror vi diskuterat detta förut.
    Folk dissar då och säger "meh - dina slemhinnor tar stryk, din hud blir torr och du får typ svamp" men nej. Ingendera!
    Tvättar mig också med vatten efter varje toabesök och är hur mjuk och len som helst...  
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-28 21:30:41 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 21:27:40 följande:
    Ja, det har vi.
    Jo, jag har också hört det men det är skitsnack. Har en sån här hemma.

www.spinalistips.se/tips-handdusch-1162.html

Innan vi köpte en sån så hade vi en "blomvattnare"? som jag tvättade mig med. Känner mig inte ren om jag inte tvättar mig med vatten efteråt.
    helt underbart...tråden har det perfekta namnet!
    Puss på er!!

PS:
    spolar ni hårt eller mjukt?
    torkar ni med papper efter eller låter självtorka?
    Haha trash?

Vilka fina frågor du ställer Solig  ...
    Inte papper, känns som om pappret "fäller" liksom...
    Har en liten handduk, speciellt för ändamålet...  
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-28 21:34:01 följande:
    använder man den också när man kissar?
    har själv använt det på resande fot i Asien. det var helt ok, man känner sig fräsch i rumpan ...faktiskt haha
    Ja men eller hur?
    Skulle aldrig kunna gå på toaletten, utan att tvätta mig efteråt. Man känner sig fräsch och lite vatten efterföljt av babyolja eller annan skön, mild olja, gör susen... 
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 21:35:18 följande:
    Hehe. Kyss

Jag spolar men sen vet jag inte om det hårt eller mjukt. Jag torkar med papper, blir ju annars knas med blöta trosor.
    Har för mig att handdush i toaletter i Frankrike är rätt vanlig också men jag kan ha fel.
    Kommer ihåg att första gången vi åkte till turkiet så berättade en som jobbade på hotellet att en svensk försökte duscha med handtvätten och trodde att det var det som var den vanliga duschen. Han hade då gått ner till receptionen, skrikit och gapat att skandinavier minsann inte är lika korta som Turkar och att man borde tänka på det när man har duschen så lågt. skrattade så jag håll på att kissa på mig.
    Hahahahahahaaaa...
Svar på tråden Trash-tråden