Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-11-08 20:14:31 följande:
    Allts,å det är inte en evighet det handlar om. Barnet och graviditeten är deras gemensamma beslut och även om det är svårt att tro det så överlever människan utan sex. Och som sagt, de skulle kunna hitta andra sätt.  
    Jag skulle kunna klara mig i 9 månader med mina rumpbilder.
  • lille Birger

Vill någon följa med Birger på picknick i morgon? {#emotions_dlg.flower}

• lille Birger
    Agridulce skrev 2011-11-08 21:39:27 följande:
    Picknick?
    Lite kyligt men äventyrligt?
    Man kan ju lägga ut sin snuttefilt på vardagsrumsgolvet och låtsas att man är utomhus. Cool
  • lille Birger
    Ernst Hugo skrev 2011-11-08 19:56:27 följande:
    Blir bara så trött på alla som genast ett feminist-martyrskap i respons på ett situation där det uppenbart handlar om taskig dialog mer än något annat.  
    Men det blir väl likadant när en man skriver om ett dåligt förhållande? Kolla bara hur mycket uppmärksamhet och medhåll denna tråden fått: www.familjeliv.se/Forum-9-200/m61969304.html
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-11-08 22:20:16 följande:
    Jag och mina kompisar brukade ha innepicknick när vi gick i högstadiet. Vi kallade det "turkisk picknick" har ingen aning om varför hahaha
    Har man öppen spis kan man elda i den och låtsas att man eldar utomhus. Drömmer
  • lille Birger

Det kan faktiskt se ganska läckert ut med en kvinna som sitter bak och fram på en stol. Cool

• lille Birger

Vilken kategori ska jag välja om jag vill starta en tråd om snuttefiltar? Nalle

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-09 15:39:08 följande:
    sex och sån´t med "snuttefilt och fetish"
    Men det är ju inte en sån tråd jag vill göra. Rynkar på näsan
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-09 22:22:34 följande:
    Jag känner mig som en Alien.
    Häftigt. Cool
Svar på tråden Trash-tråden