Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:31:36 följande:
    Jag är inte ett jävla dugg bekväm med den lösningen, Aynrand är snäll och vänlig på alla sätt och vis, han hjälpte mig tex när traktorhelvetet krånglade, expert som han verkar va. På traktorer. Och faktiskt var det Aynrand som kunde identifiera pensionärskäringen, med ett pumphagel, jo, ni läste rätt, hon sköt mot mig med ett jävla pumphagel, och dessutom trängde fanskapet mig ut i en snödriva där jag satt fast i 8 dygn. 

Nu hade jag 200 liter av min egenkomponerade glögg, så jag överlevde, men det var min själ nätt och jämt. Så visst, Aynrand är snäll, men bara tanken på att kan skulle sära på mig och min kvinna - med sin stora jädra kuk - det tilltalar inte Anton. Inte alls. 

Så skit i det där med AntonHjärtaAnnelie på skinkhalvorna. Är du snäll. Annars är risken överhängande att jag får skriva in mig på hispan. Och har dom väl slagit klorna i Anton. Så släpper dom honom aldrig igen. 

Det vill du inte ha på ditt samvete, Maria. Tro mig.

Alright.
    Jag lägger ner, för din skull Anton. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-17 09:00:04 följande:
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:31:36 följande:
    Jag är inte ett jävla dugg bekväm med den lösningen, Aynrand är snäll och vänlig på alla sätt och vis, han hjälpte mig tex när traktorhelvetet krånglade, expert som han verkar va. På traktorer. Och faktiskt var det Aynrand som kunde identifiera pensionärskäringen, med ett pumphagel, jo, ni läste rätt, hon sköt mot mig med ett jävla pumphagel, och dessutom trängde fanskapet mig ut i en snödriva där jag satt fast i 8 dygn. 

Nu hade jag 200 liter av min egenkomponerade glögg, så jag överlevde, men det var min själ nätt och jämt. Så visst, Aynrand är snäll, men bara tanken på att kan skulle sära på mig och min kvinna - med sin stora jädra kuk - det tilltalar inte Anton. Inte alls. 

Så skit i det där med AntonHjärtaAnnelie på skinkhalvorna. Är du snäll. Annars är risken överhängande att jag får skriva in mig på hispan. Och har dom väl slagit klorna i Anton. Så släpper dom honom aldrig igen. 

Det vill du inte ha på ditt samvete, Maria. Tro mig.

haha vad roliga ni är

Du, jag kommer inte fram på ditt nummer. Och ja, jag ringer det rätta. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-17 09:08:52 följande:
    Hmm HEJ ALLA!
    Hur mår ni idag?

hade en del jobb att läsa ifatt allt fint ni skrev igår kväll.

Jag är väldigt lite på FL nu förtiden...ont om tid.
    Om ni vill veta så skall jag börja på ett nytt jobb nu på måndag och det känns bra.  det skall bli spännande som man brukar säga haha

är någon kvinna naken här inne ...typ NG..naken och nyduschad?

Naken och nyduschad, redo att smutsas ned!
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-17 09:12:33 följande:
    Grattis till nya jobbet A!
    Och ja, även om det nu är mitt nakensvar du fiskade efter så är jag faktiskt naken just nu.
    Haha!
    Fiskade han ens? 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-17 09:42:19 följande:
    WOW är bra ...dock jag är klar blir det snarare wOw

Hahahahahaaa...
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 19:51:33 följande:
    Tänk dig, Annelie, ett : att det är slut på mellanösten-konflikten och alla Israeler, Palestinier, osv dricker sitt sura Te tillsammans utan någon som helst kvarvarande ovänskap.

Tänk dig sen att, två : Kina har infört fullständig demokrati, utan några som helst restriktioner. "Allt" är fritt enl svensk modell.

Tänk dig till sist, min kära Annelie Hjärta, tre :att du befinner dig i Plenisalen, på läktaren, alla ledamöter är närvarande. Fredrik Reinfeldt håller tal, han ber  vänligt Veronica Palm att komma upp i talarstolen, när Veronica väl tagit sig upp dit får hon en riktig jävla bitchslap och innan hon vet ordet av det har Fredde låst fast Veronica vid stödhantagen, med handbojer, såklart, sen sliter han sönder Veronicas trosor ( hon har kjol, dagen till ära ) och sen sätter Fredde på Veronica, hårt som helvete under tiden han svänger en cowboyhatt över huvudet och skriker JIHAAAAAAAAAAA. Samtliga ledamöter i salen blir något förvånade, men applåderar pliktskyldigt. Fredrik är ju trots allt statsminister.......

Jo, ponera nu, Annelie, att samtliga tre scenarion här inträffar under en och samma vecka !!! Är det möjligt ??? Kanske. Sannolikheten att alla tre inträffar någotsånär samtidigt är mycket större, fan så mycket större, än att du kommer hitta ytterligare en man i samma säng som mig.

Puss från din //Anton  Kyss
    Sura te?
    Vet du hur mycket socker araber har i sitt te? 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-17 21:44:59 följande:
    nej berätta.............

Haha...mycket!
    I have seen some things my friend... 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-17 21:50:25 följande:
    like what...?
    Araber som sockrar sitt te.
    Inte te med socker. Socker med te.

Eller, araber och araber...fenomenet sträcker sig nog ner mot Afrikas horn också.   
    Aynrand - besudla mig!
Svar på tråden Trash-tråden