• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-03-22 13:57:54 följande:
    En Ingram var det ju, inte Uzi. Här är bilden!

Oh skit först bajsar Nallen och sedan skjuter han.....

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2013-03-22 18:43:17 följande:
    Oh skit först bajsar Nallen och sedan skjuter han.....

Lille Birger inser att en stor rumpa är det enda som kan få tyst på dig.

• och
    Elle Se Sent skrev 2013-03-22 22:17:08 följande:
    NG har en fantastisk rumpa!
    Hade. Hon har ju försvunnit.
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-03-22 13:57:54 följande:
    En Ingram var det ju, inte Uzi. Här är bilden!

Visst fan, Birger, så var det ju, men vissa likheter med Uzin har den ju, eller kan ha, om den är kamrad för 9 mm. Visste du att en Ingram i kaliber .380 har en eldhastighet på 1380 skott i minuten. Förvisso en MAC-11 och inte MAC-10. Men i alle fall !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Elle Se Sent skrev 2013-03-23 10:54:35 följande:
    NGs rumpa har inte försvunnit. Bara tagit en känsligare skepnad
    Ja, kanske det.

Eller så har rumpan försvunnit på riktigt pga väldigt mycket godis och glass? Alternativt maratonträning på lågkaloridiet. Det KAN faktiskt vara så. 

Jag tror att det är bäst att A undersöker saken närmare.  
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    ¡Hola chicas! Soy muy caliente.

Jag knådar deg i dag när jag egentligen borde knåda en bakdel. Meh

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Trust me
    och skrev 2013-03-23 12:30:29 följande:
    Ja, kanske det.

Eller så har rumpan försvunnit på riktigt pga väldigt mycket godis och glass? Alternativt maratonträning på lågkaloridiet. Det KAN faktiskt vara så. 

Jag tror att det är bäst att A undersöker saken närmare.  
    Håller med. Precis som v.ordf. i VFHNGsRTV skrev så är vi är en stor grupp som börjar bli väldigt oroliga för att Rumpan försvunnit helt. Den har inte visat sig på så länge att vi befarar det värsta.

Se detta som ett rop på hjälp och att allt vi begär är bildbevis på att den fortfarande lever och har hälsan.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.