Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

en snygg bild på den
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 22:52:36 följande:
    Stolen är SKITFUL!
    Du kan inte mena allvar? Menar du allvar?
    jag menar allvar. det är en känd klassiker inom modern design..fast den på bilden är en billig kopia kanske nedan ser du originaltet

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 22:56:10 följande:
    Skitful Aynrand.
    Fulast av allt är hjulen där nere. En sådan stol blir aldrig snygg.
    Men kul att du kände igen den, du är en underbar snobb
    kontorsstolar har hjul ju
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-21 23:00:15 följande:
    Denna bilden har faktiskt visats förut i tråden, men det var så otroligt länge sedan att ingen annan än jag minns det:

Känner du dig lite bättre nu, Aynrand?

Ja jag gör det...det ser slampigt ut och be om att bli knullad därefter......
    Tack Birger
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 23:05:40 följande:
    Haha det postas bild på lättklädda flickor och det urartar i inredningsdiskussioner. Och när det är inredningsdiskussioner så slutar det i analsexsexdiskussioner (el tja de flesta ämnen hamnar till slut där). Intressant fenomen .

För övrigt skulle jag behöva en bra, stabil, snygg och helst billig kontorsstol. Jag brukar kvadda kontorsstolar efter ett tag (och då har jag inte knullat sönder dem; el iaf inte majoriteten)
    jag säger som Mia, vi är duktiga
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 08:29:32 följande:
    JA! Jag kunde länka.
    Anledningen är att jag läser tråden och inte fattar.
    Folk skriver typ "det enda ojämlika är att han fixar avloppet", så vad är jämlikhet hemma? 50/50?
    Fast bara om de delar de "kvinnliga" resp "manliga" sysslorna mellan sig?
    För om hon dammsuger och lagar mat medan ha fixar bil och avlopp är det inte jämlikt?  
    Hur ligger det till hos dig?
    är det inte du som fixar avloppet?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 08:37:16 följande:
    Jag fixar allt!

Du borde svara på mina funderingar, jag veeeet att du har tankar och åsikter kring detta... 
    Vad då tankar klart jag har...man behöver inte vara nitisk på att det skall vara 50/50 för då förvandlar man sitt liv till politik eller lever ett normativt liv i stället för att slappna av. Däremot skall man hjälpa varandra och försöka träda ur sin komfortzon för att hjälpa sin partner och barn.

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 08:45:14 följande:
    Kan du hjälpa mig?
    skall jag rensa dina rör?
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 08:46:05 följande:
    Märkliga alternativ: "Slå flugor"?? Är boka semester typiskt manligt eller kvinnligt? Märkligt att tvätta inte är med som alternativ. 

Däremot döda spindlar är en typisk manlig syssla här hemma och något jag får göra ofta. Vårt bostadsområde är ökänt för spindlar. Rensa avlopp har också alltid varit min lott.

boka semster: typisk kvinnlig tror jag

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 08:53:10 följande:
    Hahaha alltså gud...det där får mig bara att tänka på den franska Dr Sodo eller vad han hette. The pipe cleaner.
    Den förstoppad kvinnan

French people asså... *rullar med ögonen* 
    det är säkert inget fel på this plot except for hennes förstoppning.....no puh pls
Svar på tråden Trash-tråden