Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 14:20:13 följande:
    Hahaha...ok, jag går ut till parkeringen vid 7 då.
    Och sen ska vi tillbaks igen, loppisen är i skarpnäck. Hmmmmmmmmmm undrar om de har öppet till 22?
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 14:37:34 följande:
    Hahaha, shit va ni är roliga!!!

Jag hade inte en aning om att man kan lägga in sååå mycket värderingar i någons nick och avatar!

Satan vad jag missar när jag jobbar! Sluta!

Jag har har aldrig träffat någon som varit inne på bdsm som varit gothare men å andra sidan har jag heller inte träffat så många gothare som jag diskuterat sex med. Att skära sig behöver varken handla om emo, goth eller bdsm i min värld. Jag har helt ärligt svårt för att kyssa någon som nyss har rökt och jag har aldrig tagit droger. Min mamma är en duracellkanin och jag älskar oxå loppis!
    Klart man kan! Din avatar är ganska intetsägande så jag har baserat mina åsikter om dig endast på vad du säger. Det är nog det bästa sättet annars kan man få rätt mkt förutfattade meningar
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 20:35:14 följande:

God kväll!

Hemma efter en lååång dag på jobbet och sedan föräldamöte på skolan. Jag är trött och fryser!!!

Ta ett bad! Kyss
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-21 19:13:37 följande:
    Okej, www.familjeliv.se/uimg/gallery/anonymous/4912... där är bilden jag retuscherade. Enda anledningen till att jag gjorde de där var för att jag tyckte hennes klädsel var för utelämnande för att jag skulle våga posta bilden i min tråd om att sitta på huk. Det var alltså inte för att jag har bildretuschering som intresse.
    Jag såg tråden förut men såg inte att det var photoshop alls
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 20:43:52 följande:
    Aynrand skrev 2011-09-21 20:40:30 följande:
    vad var jobbigast?
    Ni är sååå gulliga!

Jobbigast var nog mötet på skolan egentligen, min tjej har just börjar förskolaklass och jag känner att kraven bara hopasr sig. Det är en så hård värld de ska ut i...
    Vad är förskoleklass? Är det dagis eller?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 20:44:29 följande:
    Den är god.
    Jag säger god, Jaded säger bajs. 
    De sålde ut dem för tio kronor styck på vivo, känns som att de är rätt impopulära då Men jag ska nog testa iaf.. wish me luck.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-21 20:47:02 följande:
    Året man fyller 6. Mellan dagis och ettan.
    Aha, det fanns inte när jag var liten
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-21 20:47:15 följande:
    Jag har en jättesöt liten assistent här hemma som jag kan låna ut.

Hade hemsk huvudvärk när jag kom hem och gick och la mig, skickade sexåringen att hämta förpackningen med treo och ett glas vatten. Fem minuter senare kom hon med ett vattenglas med en tablett i, och hade tejpat infolappen som satt på förpackningen på glaset och sa att jag var tvungen att läsa där innan jag drack.

Hade ingen aning om att hon klarade av att öppna den ens.   
    Men GUUUUUUD vad gulligt HjärtaHjärtaHjärta
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-21 20:49:02 följande:
    Det som kallades lekis eller sexårsverksamhet förut. Inte obligatoriskt iofs men de har ändå läsläxa och talpedagod som gjort kontroller och förväntas (i princip) kunna läsa innan de börjar ettan. Som sagt, så mmycket krav och livet har ju bara börjat för dem!
    Ojoj. Låter avancerat, men å andra sidan börjar man ju i skolan i 4-5 årsåldern i de flesta andra länderna så det borde ju gå
Svar på tråden Trash-tråden