Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-11-25 22:04:15 följande:
    Aynrand har redan förlåtit mig, eftersom han vet, att jag vet, att han egentligen vet, skillnaden mellan diesel och motorolja.
    ja det har jag haha!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-26 10:30:57 följande:
    Oh en rumpa......det hade jag missat. too busy för att logga in idag.

Kakaa.....Joyeux anniversaire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (gratis på födelsedagen på Franska){#emotions_dlg.flower}SkålNalle
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-28 19:57:28 följande:
    Ok. En tjej som tvingar sin kille att nafsa henne i baken medan hennes kompis tittar på:

Väldigt kränkande.

Han ropar bara..."hallå!!!!!!!!! Är det hemma?????????????"
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2012-11-28 20:38:17 följande:
    Han ropar bara..."hallå!!!!!!!!! Är det hemma?????????????"
    Nå´n hemma...alltså...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-29 13:11:06 följande:
    Alicia Keys säger det;

It's been a while, I'm not who I was before
    You look surprised, your words don't burn me anymore
    Been meaning to tell you, but I guess it's clear to see
    Don't be mad, it's just the brand new kind of me
    Can't be bad, I found a brand new kind of free...

It took a long long time to get here
    It took a brave, brave girl to try
    It took one too many excuses, one too many lies
    Don't be surprised, don't be surprised

If I talk a little louder
    If I speak up when you're wrong
    If I walk a little taller
    I've been under you too long
    If you noticed that I'm different
    Don't take it personally
    Don't be mad, it's just the brand new kind of me
    And it ain't bad, I found a brand new kind of free...

I don't need your opinion
    I'm not waiting for your ok
    I'll never be perfect, but at least now i'm brave
    Now, my heart is open
    And I can finally breathe
    Don't be mad, it's just the brand new kind of free...

cool text

• Aynrand

det där har fångat mitt intresse under de gångna veckorna
    "vita kränkta män"

det är roligt, riktigt roligt tycker jag

• Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-29 13:46:08 följande:
    Mysfaktorn är på topp, nu skall jag städa! 

Under tiden kan ni beundra mina senapsgula strumpbyxor..
    kom o städa hos mig med....
    ser din toa i bakgrunden....roligt om dn katt hade varit där (toa alltså) för att uträtta sina behov och hamna på mysbilden
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-29 13:57:57 följande:
    Mina katters baiz är myspys det också! Och min toa tillhör mysfaktorn också.. jag var nyskiten på bilden <
    Vad härligt! haha
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-29 13:59:20 följande:
    Jag kan ta en närbild på min kisse när han uträttar sitt behov, om det är något du önskar mitt gull! <3
    nej tack jag har katt själv...
  • Aynrand
    Trust me skrev 2012-11-29 13:56:53 följande:

Jag fattar inte såna här texter. Betyder de att personen varit kuvad av den andra men nu inte är det? Då stämmer ju inte meningen "Don't take it personally". Betyder texten att personen hittat sig själv och nu kan uttrycka sin vilja funkar den textraden men inte "I've been under you too long".

Vad betyder de här raderna:
    I don't need your opinion
    I'm not waiting for your ok
    I'll never be perfect, but at least now i'm brave

Behöver man ingen annans input längre alls? Varför har mänskan gått runt och väntat på godkännande tidigare. Har verkligen den som är "you" i texten velat ha det så? Hur kul har det varit att leva med en jagsvag typ? Fast nu leder det bara tillbaka till första stycket.

Snälla förklara   
    Jag tror att jag förstår delar av texten.....och it makes perfectly sense då människan inte är så rationell i alla lägen.
    Man behöver inte vara "under " någon annan och kuvad men den kärlek man ger gör att att man prioriterar sin partners behov framför sina egna...om detta inte besvaras hamnar man i ett sådant läge..där man själv bidrar till att bli "kuvad". Man kan givetvis bryta det men vissa människor kan inte älska utan att att ge...then you stop and u just turn your back......................
Svar på tråden Trash-tråden