Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-31 00:41:51 följande:
    Men ärligt???!!!!!!!!
    Ett helt smörgåsbord av slynor och ingen som styr upp???
    Lika stort slöseri som solförmörkelse på natten.
    Jag vill ju fortfarande pusha för den där nya lagstiftningen...
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-01-31 09:03:21 följande:
    Skulle nog säga den absoluta motsatsen till oskyldig. Börjar nog hålla med Agri att du bara spelar snäll och oskyldig. Det där var riktigt snuskigt och kinky.

Får massa associationer till engelsk flickskola. Flickor uppklädda i skoluniform.

NG är den flitiga eleven som sitter längs fram och svarar på alla frågor. Som har antagit en strikt vetenskaplig syn på snuskande. Har teoretisk kunskap om alla sexuella perversioner och testar dem i praktiken med ett energiskt sinnelag.

Yoyna är den snälla och väna eleven som sitter längst framme (tafsande på NG under skolbänken dock) och ler åt läraren. Men sitter och drömmer om orgier efter skoltid och ritar obscena teckningar i skolböckerna.

Agri och Och är de två misanpassade eleverna längst bak som hånglar med varandra under lektionen. När de inte bråkar och drar varandra i håret.

Aynrand är den snuskiga och perversa läraren som fått undervisningsförbud i Frankrike och nu fått söka sig till England istället.

BJ är den stackars snälla gossen från ett fattigt hem som är på flickskolan för att få gratis privatlektioner av Mrs Bigbutt.

Själv är jag den fd läraren som befinner mig på ett vårdhem efter att ha fått ett nervöst sammanbrott. Vaknar skrikande om nätterna "Nej fy flickor. Inget sånt snusk på mina lektioner".

Vad som sker efter skoltid överlåter jag på er egen fantasi.
    Ahahahahaaa...
    Nja?!? Håller med om beskrivninarna på alla, förutom mig själv
    Men glad att jag framstår så...erhm, prydlig. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-31 09:26:15 följande:
    Jag döööööööööööööör!!!!

Fast jag skulle nog säga att Yoyna är den flitiga eleven som svarar snällt på alla frågor.
    NG ifrågasätter allt till förbannelse.
    Agri hånglar upp och av konkurrensskäl så att hon inte ska höra vad som pågår på lektionerna.
    Stackars BJ lär också snart få nervöst sammanbrott av de missanpassade flickorna.

Dessutom hånglar jag garanterat upp varenda manlig lärare jag hittar eftersom jag går igång på auktoriteter (vilket jag är ganska säker på att de andra töserna gör också ).

Skillnaden mellan PM och Aynrand är att PM lär få psykbryt av all uppmärksamhet medans Anyrand kommer jäsa runt och pösa som en kung bland alla fina flickor han kan besudla med sitt smutstiga sinne.
    Haha ja lite mer så.
    Yoyna sitter absolut längst fram och svarar på alla frågor.
    Jag kan eventuellt sitta längst fram men vad som utmärker mig är nog att jag helst sitter ensam försöker se svår ut (typ).

Skarp och mycket korrekt beskrivning av skillnaden mellan PM och Aynrand. Jag ser det framför mig...

BJ kan inte bestämma sig för om han ska rodna och gömma sig, eller stanna kvar och dregla över alla putande rumpor.      
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-01-31 09:42:42 följande:
    Sant. Ja precis NG är flickan som flitigt räcker upp handen och svarar på frågor och ifrågasätter allt.

Jag skulle definitivt få psykbryt av den uppmärkelsen ja. Mer än två flickor samtidigt och det blir för mycket för mitt ömtåliga sinnelag .

Mitt ifrågasättande har endast ett enda syfte.
    Att mjölka det sista tålamodet ur vår stränga magister och bli ordentligt tillrättavisad. Då mår jag som bäst och har paradoxalt nog ändå "vunnit". Solig

Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-31 20:04:01 följande:
    Ni är bara underbara!!! Måste ju älska era skolfunderingar... Inget är heligt i en trashares värld!

Jag är självklart flitig och artig i skolan. Väl påläst och ifrågasätter bara uppenbara fel och tvivelaktiga påståenden. Jag har sällan som motiv att reta upp någon annan eller behov av att hävda mig (till skillnad från vissa andra ) så jag är helt nöjd med att vara en liten mesig plugghäst. Med klassens längsta flätor och plutigaste uppsyn
    Agridulce skrev 2012-01-31 22:06:37 följande:
    Mmmmm...... och hade säkert med dig äpple till fröken.

Jag var en usel elev. En sån som fick höga betyg utan att plugga (och nej, jag nuppade mig inte till dem) vilket innebar att jag mest satt och gungade på stolen och ifrågasatte läraren på lektionerna. Otroligt irriterande helt enkelt.
    Aww vad söta ni är!
    Jag var väldigt sällan i skolan, men när jag var där så "Iiiiiiiiiiiihhh:ade" jag över brutna naglar för att sedan säga något smart. Hade nog något av en bimbo-stämpel, men det kändes helt ok. Ut med tuttarna, in med magen och gungande höfter gick bra tillsammans med att jag faktiskt inte var dum. Jag har alltid gillat den där överraskande faktorn. När folk tappar hakan för att deras fördomar redan talat om för dem, att den tuggumituggande bruden i hörnet, är dum i huvudet. Att överraska, eller bemästra dessa individer gav mig enorm tillfredsställelse.
    Jag kan nog inte kallas bimbo längre, men jag älskar fortfarande att överraska.  

Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-31 22:23:47 följande:
    Oooooh..... den där har jag också kört.
    Måste erkänna att jag ibland fortfarande använder mig av den tekniken för att slå lite underifrån. Fast jag skäms för det och ser ner på andra vuxna kvinnor som gör det. Fy mig.
    Men är det inte helt underbart!?

Jag gör det nog inte lika tydligt längre, det kommer ganska naturligt ibland, då jag tror jag lätt kan uppfattas som lite oskärpt och flummig IRL.

Ja fy dig!   
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-31 22:25:46 följande:
    ja tack!

Jag var också duktig i skolan och gärna ifrågasatt mkt..just for the hell of it bara för att jag var kvicktänkt och tyckte om själv leken.........

NG är du naken.....jag är kåt!

Du var ju den coola snubben som satt vid fönstret och bländade lärarinnan med ditt charmiga leende.

Jag borde börja få betalt för varje gång du frågar om jag är naken, skulle tjänat en hel del bara idag.
    Jag är mentalt naken för dig Aynrand.  
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-31 22:41:37 följande:
    jag vet inte om jag var så cool...jag upplevde mig inte som den coola kille i alla fall.....

Och det var just det, som gjorde dig så cool
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-31 22:35:21 följande:
    Ja, jag lirar lite på tramsig och ytlig. Särskilt när vi går in i förhandlingar med dryga typer. Eller så sitter jag mest och ser rar och oskyldig ut i början och slår om när det behövs.

Mwoahahaaaa
    Hehe...
    Jag VILL följa med dig på affärsmöten, du anar inte vilken fine sidekick jag skulle vara. 
    Aynrand - besudla mig!
Svar på tråden Trash-tråden