Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-11-29 14:07:34 följande:
    Det var befriande. :D Under tiden kom jag på vad vi skall ha till middag. :> 
    vad gulligt!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-29 14:11:34 följande:
    Gullig är jag när jag sover.. middagen skämtar man inte om, sånt tar jag på stort allvar! 
    Haha Du har en skön humor Kakaa!
    Skål
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-29 14:15:05 följande:
    Är du full?
    en väluppfostrad fransman dricker aldrig före kl 18.00
  • Aynrand

Är någon kåt?
    ...förutom jag alltså...

• Aynrand

hej alla trash:are
    Hoppas ni mår bra för det gör jag!

Hittade en mkt bra cover av "the Smiths" gjord av Weepping willows

tänkte dela med mig...

• Aynrand

Hej hej alla!

• Aynrand
    Agridulce skrev 2012-12-03 16:15:50 följande:
    Hej kåting! Solig
    Hur kunde du gissa att jag var kåt?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 16:19:09 följande:
    Hjärta Skål
    Hej du................
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-12-03 15:43:58 följande:
    Inte sett, men den verkar vara bra.

Det vill han inte svara på. Han blir rosa om kinderna när jag ställer frågan. Nalle

Stinker nallen? en av tjejerna håller sig för näsan?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 16:25:30 följande:
    Hej främling!
    Det var längesedan... 
    verkligen...för din information så sitter jag och jobbar 10 min till i mitt hotellrum mitt i STH.....Kom hit så tar jag hand om dig såsom en kvinna av din dignitet förtjänar....................
Svar på tråden Trash-tråden