Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-12 22:36:14 följande:

Varför är det den spinkiga tjejen som piskar den mulliga? Vad är det för jämställdhet?
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-12 23:26:41 följande:
    Hon ser inte så värst engagerad ut tycker jag.
    Borde hon vara det?
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-11-12 22:45:51 följande:
    Sådär ska jag se ut om ett halvår!
    Men det där kvinnan är ju skitsmal! Förvånad
  • lille Birger

Min mamma har gjort jättegod gulaschsoppa. Glad

• lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2011-11-13 14:49:43 följande:
    Är du ryss eller har ryskt påbrå?
    Hehe nej, men mamma struntade i det och gjorde den ändå   hon är så busig.
    HäxanSurtant skrev 2011-11-13 14:49:43 följande:
    Kan vi gifta oss?
    Det beror på om din släkt accepterar mig. Tyst
  • lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2011-11-13 16:01:24 följande:
    Rar mamma... Min ha lagat thai mat åt mig flera gånger denna veckan och igår fick jag lax
    Vad hyggligt. {#emotions_dlg.flower}
  • lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2011-11-13 17:25:50 följande:
    Men du BJ du undvek att svara på frågan?? Drömmer
    Hehe ja, det var skickligt gjort av mig. Cool
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-13 20:35:45 följande:
    Hej sötis Solig

Jag citerar från en annan tråd så slipper jag skriva om allting. Ska snart hoppa in i duschen. Hela kroppen känns som spagetti.

Checkade in med en kusin i fredags och gick på några behandlingar (Ansiksbehandling och helkroppsmassage i fredags) och på kvällen gick vi på bio  (Footloose). Rekommenderar filmen. Den var bra. Igår gick vi några timmar på stan, åt lunch på Bamboo (stans bästa thairestaurang) och på kvällen gick vi först till en bar Studio 54 men det var så snobbiga och förstoppade människor så vi drog vidare till Kvarnen. Rekommenderar den verkligen. En lite udda med alla möjliga människor du kan tänka dig men jag gillar sånt ställe. Lite så där "farliga" killar blandat med ordentliga killar. Vad som hände kan vi hoppa över.  Det stället kommer va min favoritställe framöver. {#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer

Förlåt att jag inte svarat dig men jag brukar stänga av telefonen när jag har egentid. Jag vill vara ifred och skulle det hända något hemma så får B klara sig själv. Han är en vuxen man och skulle han inte klara av det så får han ringa sina föräldrar eller mina. Vad gjorde folk förr i tiden när inte mobiltelefon fanns? 
    Jag satte på telefonen för nån timme sen och tänkte svara men glömde bort det. Sorry. SkämsNalle

Har förstått att du varit lite upptagen på sistone.  
    Masserar de rumpan i helkroppsmassagen? Obestämd
    HäxanSurtant skrev 2011-11-13 18:25:11 följande:
    Så varför skulle min familj inte acceptera dig?
    Det kan väl inte jag veta? Inte vet jag vad du har för familj. Vet bara att du har en syster som är smal, som har en kille som gillar typ getingar(?).
  • lille Birger

Det behövs inte, de flesta av musklerna som är på kroppens baksida är ju mer massiva än de på framsidan.

Vad mycket pengar du spenderar, iRose.

• lille Birger

Själv får jag nöja mig med att läsa en bok, ta en cykeltur eller spela counter-strike om jag vill hitta på något skoj. Glad

Svar på tråden Trash-tråden