Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

straight arrow skrev 2011-09-21 22:47:47 följande:
    Är det här ni hänger nu för tiden?!? Shit vad sent det är. Får skriva mer i morgon.
    This is the place to be! Om du är snygg.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 06:16:24 följande:
    God morgon!

I morgon är det fredag

Kram Solig (en svensk, formell kram)   
    Godmorgon!

Tio sydeuropeiska kindpussar
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-22 09:43:30 följande:
    Jag och maken åker bort imorgon utan barn. Har varit en helvetesvecka och jag(vi) behöver va för oss själva några dagar. Längtar.....
    GUUUUUD vad skönt det förtjänar du {#emotions_dlg.flower}
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-22 13:00:59 följande:
    Tack tjejen. Kyss

Ska snart sätta igång och se vilken hotell jag ska boka. En av hans släktingar fyllde år för nån vecka sen och vi ska ha en liten överraskningsfest åt honom. Jag älskar att arrangera sånt.

Hur är det med dig?
    Jag vill också åka bort och bo på hotell. Har typ 2 månader på mig sen är det kört i några år

Jag mår bra annars, har varit förstoppad och gasig från helvetet pga järntabletter och igår kunde jag varken sitta eller stå för magen var så jävla spänd, gjorde skitont. Men så igår kväll innan jag somnade så släppte jag ut världens största fis, hela magen sjönk ihop liksom hahaha och idag är det bra igen

Tänkte ta det lite lugnt med järnet nu ett tag, kanske tar två ggr i veckan eller ngt istället för varannan dag.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-22 13:09:08 följande:
    Men gör det då. Behöver inte va så långt bort. Bara grannstaden typ. Nu har du ju världens chans att kunna åka bort med din man innan det verkligen är kört i några år.

Vad tar du för järntabletter? Jag tog Niferex och jag hade inga besvär av dom. Säljs på apoteket om du frågar personalen.

Du måste ta dom varje dag annars får du ingen effekt. Det är bortkastade pengar om du tar varannan dag.
    Alltså jag önskar jag kunde, men vi kommer inte ha några pengar att åka nånstans, min man tjänar så lite och så sporadiskt att om vi åker någonstans så är det jag som måste betala för allt, resa, hotell och mat för två personer och det är för dyrt,

Jag tar niferex och de har gett mig livet tillbaks, men jag kan inte ta dem varje dag då sprängs magen. BM sa att jag skulle ta 2-3 i veckan om jag fick magbesvär.
  • MrsAssault

Och det är klart man får effekt även om man bara tar dem då och då, det är ju järn inte medicin. Det är som att säga att spenat inte är nyttigt om man bara äter det ibland

• MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-22 13:29:41 följande:
    www.zomppa.com/2010/10/11/mast-esfenaj-yoghur.../

Underbar gott. Mina söner älskar den och brukar äta med bröd innan maten är klar. Fan vad hungrig jag är.....
    Ser asgott ut! Men nu har jag gjort en laxgratäng med potatis, spenat, grädde, dill och citron! Inget recept jag hittade bara på, hoppas det blir gott den står i ugnen nu
Svar på tråden Trash-tråden