Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-08-29 19:12:44 följande:
    så länge du använder spritt i mat som du värmer upp är det ok eller hallal, allal, alal eller hur det än stavas haha
    Halalibaba!

Nej jag menade att jag dricker vin ju  
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 19:19:03 följande:
    Skrattande

Nå jag är störd och de är inte alltid bra, jag får vara tacksam att jag aldrig brutit något ben eller så. Jag är världens sämsta patient och jag är otacksam och har jag inte ont så har jag svårt att förstå att något är fel. Som när jag skulle föda barn, det liksom missade jag, för det skulle ju göra ont och jag hade inte ont och skulle såklart inte föda barn, mådde bara lite skumt och hade lite magknip typ Obestämd
    Hhahahahaha vad freaky!!!
    Jag har väldigt hög smärttröskel och kan finna sexuell upphetsning i smärta, men du är ju something else haha!!!
    Föda barn missade jag INTE, en gång i tiden när jag var en fotbollsbrud, töjde jag ut ett ledband i knät när jag spelade fotboll och det gjorde så ont att det svartnade för ögonen...jag blev INTE kåt. Det, tillsammans med föda barn och bli avkastad av x antal hästar, leder min smärtliga.

Kände du inte ens värkarna? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2011-08-29 19:24:57 följande:
    Hade du läst för mycket mammatrådar på FL?
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:19:31 följande:
    Tog upp vindrickandet i våras...känns bra! 
    Det förstår jag
    Jag har inte ens klickat på mammatrådar på FL. Håller mig så långt bort som virituellt möjligt. Hade bara problem med fulla människor och hade tankar om renlevnad och annat trams.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-29 19:27:46 följande:
    det var faktiskt jag som ställde frågan till dig eller hur?
    vsg...

Hahaha...
    Det är roligt, jag hör din röst i mitt huvud är du skriver sådär, "varsågod..."

Jag vet inte hur jag ska svara på den frågan faktiskt. Vet du?   
Svar på tråden Trash-tråden