Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2011-11-16 16:57:29 följande:

Kan ni inte posta snygga bilder på män med? Det här känns klart orättvist.

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-16 17:29:57 följande:
    Ja
    Okej då, men nosa på sadeln hade du nog inte velat göra.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-16 18:47:42 följande:
    Tycker du inte att tjejen på bilden är lite mager?
    Laddade upp bilden för och:s skull, tjejen är inte så viktig.
  • lille Birger

Jag hade lite snällt försökt säga åt den där kvinnan på cykeln att hon skulle torka av sadeln efter sig, om jag hade vågat dvs, det är generande att prata med tjejer som är halvnakna. Skäms

• lille Birger

Oj, vilka stora muskler killarna har! Förvånad  

Aynrand skrev 2011-11-16 20:33:36 följande:
    Att hon skulle torka av "eau de salope" efter sig.............det är bara att beordra!
    ännu bättre om hon gör det helt naken...skulle det bli enklare då?
    Enda anledningen till att hon skulle vara naken skulle väl vara att det inte finns några handdukar, så att hon måste använda...
  • lille Birger

Nu har jag packat ned prickigkorvsmörgåsar att ta med till skolan i morgon.Tungan ute
    Har även en termos med varm choklad som fika. Solig

• lille Birger

Jag vill också ladda upp en bild!

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-11-17 12:18:14 följande:
    Nu har jag klippt ner mina naglar såg helt sjukt ut med nio långa fina och en pytteliten
    Hade symboliken i en sån nageluppsättning talat om något om dig som person? Obestämd
    och skrev 2011-11-17 12:17:32 följande:
    Kan du ta något liknande min senaste bild?
    Ja, jag har faktiskt en sån bild på datorn, men det är frågan om den inte är för grov för att ladda upp. Jag vill ju inte skrämma slag på någon. Tyst
  • lille Birger
    och skrev 2011-11-17 13:10:10 följande:
    Kan du inte måla över de hemska delarna på den bara då?
    Hmm, det syns inga genitalier eller tuttar på bilden. Det är mer ställningen som kvinnan befinner sig i, i relation till mannen, som gör att bilden kanske kan vara jobbig för vissa.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-17 14:50:22 följande:
    Jag har inget emot att ha större rumpa än mannen, kräver det nästan haha...en man med större rumpa än mig skulle se för kvinnlig ut.
    Inte om han är väldigt stor i övrigt?
    I Blackrose I skrev 2011-11-17 14:43:30 följande:
    Jag tycker han är för smal men helt okej kropp och en underbar ansikte. Det hade inte skadat om han vägde lite mer. Jag gillarsom sagt när killen har mycket större midja och rumpa än jag. Det ska vara mjuktsamtdigt vältränad. Förstår någon vad jag mumlar om?
    Typ såhär alltså, han med grå kortbyxor har ju tjocka höfter, även väldigt stor midja.

Svar på tråden Trash-tråden