Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-22 18:25:03 följande:

Puss på er!

Kyss
  • MrsAssault

Nu har jag ringt mitt första hysteriska samtal till förlossningen har typ sendrag i magen och fick panik.

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-22 20:40:09 följande:
    Fick du bra svar? Känner du dig lugnare?
    Ja eller hon sa att jag skulle ta en alvedon och lägga mig ner och sen ringa tillbaks om ett par timmar och ge rapport
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 21:08:27 följande:
    Jag fick alltid mer sammandragningar och sådant när jag låg på rygg, har hört fler säga det.
    Ligg på mage  

Nej då, men sidan kanske    
    Ja jag har märkt det också! När jag ligger på sidan är allt mkt bättre men han brukar protestera när jag ligger så
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-22 21:13:40 följande:
    Jag ska inte skriva om min förlossning men det kommer bli bra Mrs. A. Ut kommer dom på ett eller annat sätt och på sjukhus kommer du få bästa vården men vill du ha råd från mig så vägra föda på sös. Eftersom du tillhör söder så kommer du automatisk att köras till sös. Säg till barnmorskan att du vill föda på huddinge. Dom var helt underbara där. Jag har bara gott att säga om dom.
    Nä jag vill föda på sös, palla åka till huddinge min komis födde på sös förra veckan och de var bra. Och min mor har jobbat där i 30 år så det känns tryggast
  • MrsAssault

Gonatt Rose och Yoyna

jag skulle vilja lägga mig nu också men då kommer jag vakna fem imorrn bitti och det är ingen hit

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 21:42:17 följande:

Hoppas du har slutat oroa dig nu!
    Din man får skynda sig hem och underhålla dig lite...  
    Har inte hört ett pip från honom sen igår, han har säkert tappat telefonen.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 22:02:01 följande:
    Igen!?
    Ja det verkar vara standard. Enda gången han rest utanför norden utan att tappa telefonen var förra året, men då var jag med.
  • MrsAssault

Men jag har ingen aning, han kanske bara jobbar som fan eller har slut på batteri och är ute i bushen nånstans och filmar. Eller så är han död, eller så har han rymt med en annan kvinna. Vi får se på söndag om han kommer hem!

• MrsAssault
    och skrev 2011-09-22 22:06:03 följande:
    Var är han någonstans, förresten?
    Han är i malaga och spelar in film, så han kan ju såklart bara vara svinbusy eller ha glömt mobilen på rummet.
Svar på tråden Trash-tråden