Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-12 12:56:12 följande:
    Mrs! Se det som en merit. Nu är du i samma coola klubb som Anton.
    En avstängning innebär att du kan fylla i ansökan, ytterligare 10 att du kan lämna in ansökan, efter ytterligare 50 avstängningar blir du fullvärdig medlem i min klubb.

Och visst fan är den cool. Fast det är egentligen tämligen enkelt å bli medlem. Med FL's patetiska moderatorer !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-12 19:29:15 följande:
    Jag kommer aldrig kunna bli medlem Anton!!! Men det kanske går bra ändå?

BJ, du kanske bara får mjuka paket? Stickade strumpor och så?
    Nej, det var inte snällt. Men jag är inte en direkt snäll mamma och min gräns för vad som är ok att visa sig ute i går långt innan rosaglittriga öronmuffar.
    Jag har andra klubbar du kan gå med i. Fråga Annlie vet jag. Finns mycket intressant å välja emellan. Väldigt mycket....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-01-12 19:29:34 följande:
    Låter tufft, i det sammanhanget känner jag mig som Gerhard Bure

" target="_blank">

Hahaha, ja du, Driftwood, fast jag har ingen kölista, uppfyller du kraven blir du automatiskt antagen. Så enkelt är det faktiskt.

Inte tufft alls. Väldigt enkelt. 

Råkar du sen vara kvinna, som sväljer och tar den i tvåan, innebär det dessutom, per automatik, en inbjudan till min hölada.  

Jag tycker kvinnor skall ha vissa förmåner före männen. Fast det är ju jag det.  
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-12 22:20:44 följande:
    Jag behöver 2000 spänn nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UFC i Globen i April!!! DAMN det är så jävla fett att jag dör! Är det någon som vill köpa bröstmjölk??
    SHIT !!!!!!  HUR I HELVETE GICK DET TILL ? ! ? ! ? ! ?

Skall bli fan så intressant och vilket fightcard Mr White får ihop här. Och vad fan, får dom verkligen köra på med samma regelverk som i USA ??? 

Otroligt i så fall. Fucking jävla unbelievable.........
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-12 22:15:05 följande:
    Mm, fast en del av klubbarna har bara en medlem, och kommer inte ta in fler. Eller hur?
    Nä.........just så. Älskling. Annars vet jag vad som väntar......
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-12 19:38:23 följande:
    Har någon av klubbarna ett distinkt samband med stora rumpor?
    Nää, det vore en fullbordad lögn och påstå något sådant. Samband....ja. Distinkt ??? nej. 

Men jag föreslår att du på stående fot upprättar en. Och får jag säga : Du, Birger, torde bli en självskriven kandidat till ordförandeposten i nämnda klubb. Självskriven så inåt helvete. Faktiskt.

Och sen vill jag uppmärksamma dig på, Birger, att jag rättat till ditt pinsamma misstag så ingen skall behöva se hur jävligt du ställde till det tidigare. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 13:22:48 följande:
    Man kan ju få skrivförbud för nästan vad som helst, allt beror på om någon anmäler.

Jag skulle kunna anmäla 5862 inlägg i den här tråden och få er avstängda halva bunten

(inklusive mig själv) {#emotions_dlg.djavulsk}.
    Ibland skaffar man sig fiender och under min mest aktiva period när jag bara skrev i politiktrådarna fick jag varningar för typ allt. Allt kan bli "fokus på person istället för sak" "kränkning" osv.

Löjligt.    
    Jaa...kanske det, fast du lär inte kunna sätta dit gamle Anton inte. I denna tråden har jag och Perite (min bror från vita huset) minsann hållit tungan i rätt mun. Så det så.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-12 23:19:51 följande:
    Men häng meeeeeeeed!!!
    Spana in BJs orginalmeddelande.

Btw - får man inte anmäla folk om de kommenterar stavningen i inlägg? Känner ett stort sug att anmäla någon nu.
    Jag tycker det nanadags, AGRI.................NU !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 23:23:17 följande:
    Har min snällhet undgått dig?
    Jag anmälde dig skitmycket när du hade det där andra nicket med ful gubbe... 
    Menar du Perite ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 23:25:29 följande:
    Ah, jag trodde det var något stort ju...

Jo det går utmärkt att anmäla sådant. Faller oftast under OT men ibland, i vissa fall, funkar personangrepp , eller "fokus på person, inte ämnet". 
    Nu tycker jag du håller käften här............
Svar på tråden Trash-tråden