Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

I Rose I skrev 2012-05-07 22:30:16 följande:
    Jag har bokat biljetter. Kommer den 25Juni.

Någon som vill träffas? Glad  
    Ja, kanske om du slutar posta bilder på oattraktiva män Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-05-07 22:33:28 följande:
    Jaja, jag misstänkte att det var det du just gjorde. Men icke. Tydligen...

Nej
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2012-05-07 22:36:27 följande:

Bättre? Tungan ute

Ö? Det är inte så långt ifrån Stockholm. Är allt bra med dig?      
    Hahaha nej.
    Inte alls bättre!!! 
    Oh lord. 

Allt är bra med mig tack sötnos. Hur är allt med dig? 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2012-05-07 22:40:47 följande:
    Tungan ute

Det är bara bra faktiskt. Jag har tatuerat en ros på armen. En jättestor en. Och jag har bokat tid för bröstoperation. Drömmer 
    Nej men är det sant!
    Jag vill se!

Bröstoperation? But why?
    Jag såg ett program häromdagen som snackade om hur vanligt det tydligen är med näsoperationer i Iran? En otroligt vacker kvinna från Iran som fixat sin näsa och man pratade om hur "alla där gör det", typ.

Men tuttarna, större eller bara en allmän upptightning liksom?      
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-05-07 22:42:12 följande:
    Троль в жизни
    Haha...
    Ja alltså, jag skulle inte säga att han är ful. Han måste bara klippa sig. 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2012-05-07 22:45:51 följande:

Du får se när vi ses. Glad

Ja, näsoperationer är otrolig vanlig i Iran. Det är liksom någonting ALLA gör förutom jag då. Börjar känna mig som utomjording när jag träffar folk här. ALLA har opererat.  Har aldrig haft komplex för min näsa men mina bröst har alltid gett mig ångest. Vill ha större. En stor C-kupa. Har 75 B nu. Nej, bara större. Dom är fasta och på sin plats men vill ha något större.   

Aha.
    Jag hoppas du blir nöjd. Det blir du säkert...

Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2012-05-07 22:47:36 följande:

Alltså.......jag börjar undra hur aynrand ser ut.
    Han är jättesnygg

Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2012-05-07 22:50:33 följande:

Det tror jag säkert han är men vad blev fel? Du har ju verkligen udda smak när det gäller män. Tungan ute

Haha vad blev fel?

Min smak är inte udda. Men jag har aldrig gillat klassiskt vackra män direkt. Putmun och hundvalpsblick med en perfekt kropp, inte min grej.
    Jag skulle nog påstå att Aynrand har ett karakteristiskt utseende med mycket vackra drag och en väldigt fin näsa!

Jag gillar karakteristiska utseenden, något i blicken, något i sättet han rör sig, för sig. Bara en bild på en man säger såååå lite och jag har svårt att uppskatta det.

Sedan om mannen är vit, brun eller svart, spelar ingen roll alls. Det är det där lilla extra jag attraheras av. Men främst, manlighet!     
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2012-05-07 23:00:08 följande:
    När det gäller sex så vill jag ha något fint att titta på. Klarar inte av klumpiga män (läs tjocka). Har otrolig svårt för ölmage och icke vältränade mankropp hur manlig personen är övrigt.

Jag har ju sett Aynrand. av det jag har sett av dig så trodde jag aldrig ni skulle finna varandra men men det är kanske som du säger att det är annat som spelar roll men för mig så måste jag ha en vältränad kropp att vila huvudet på och en famn som jag får plats i. Älskar att krypa in och bli kramad.

Men självklart ska mannen vara manlig först och främst men typ BJs smak är helt perfekt att få mig att bli avtänd när jag är vrålkåt.      
    Haha jag vågar inte ens fråga vad du menar med det! Så svara inte.
    Med perfekt kropp, menar jag som männen på dina bilder.

En vältränad kropp behöver inte se ut så, man kan ju vara i god form och fysik, utan att ha muskler som putar lite här och där. Föredrar nog mer smala, senigt muskulösa män, än riktigt grova.   
    Aynrand - besudla mig!
Svar på tråden Trash-tråden