Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-06-16 23:17:01 följande:
    Ett par tre veckor är väl närmare sanningen......

3 veckor?
    Jag bloggade om "No Country For Old Men" typ...vår/försommar 2011 kära du.
    Du såg "Medan Vi Faller" för vad, några veckor sedan?  
    Je suis la salope d' Aynrand
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-06-16 23:39:26 följande:
    Nu skall vi inte va petiga här, Maria, var bara snäll och håll med om att jag alltid har rätt,
    och INTE FÖR EN GÅNGS SKULL  !!!

Jo.
    Nej.
    Bah.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-06-16 23:47:29 följande:
    Maria ägnar hela jävla kvällen åt att förolämpa mig.
    Anton det är dags för dig att komma ner på jorden, du får way too much fjäskeri från desperata fruntimmer här på FL.
    Dessutom är jag sjukligt irriterad i en tråd. Om jag var en mer lättsam kvinna skulle jag fjäska för dig, lova dig halsknull och analsex för att sedan be dig komma och backa upp mig i tråden, oavsett om du inte håller med mig eller inte. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-06-16 23:51:34 följande:
    Det tror jag inte. Däremot kanske hon inte är av samma åsikter som dig Anton. Solig
    Men sånt går ju att ändra på med rätt verktyg. Inte sant Anton? Tror inte Aynrand misstycker om du hjälper till och korrigerar lite.

.....även om jag oftast tycker att Maria har rätt.
    Maria har alltid rätt men denna gång har hon rätt på riktigt Skål
  • Nice Girl Wrong Place
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-16 23:51:39 följande:
    Anton det är dags för dig att komma ner på jorden, du får way too much fjäskeri från desperata fruntimmer här på FL.
    Dessutom är jag sjukligt irriterad i en tråd. Om jag var en mer lättsam kvinna skulle jag fjäska för dig, lova dig halsknull och analsex för att sedan be dig komma och backa upp mig i tråden, oavsett om du inte håller med mig eller inte. 

Hahaha!
    "Be dig komma och backa upp"  
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-06-17 00:06:16 följande:
    Det är inget jag märkt av, däremot finns det kvinnor som uppskattar min intelligens och mitt vackra sätt att uttrycka mig i text och tal, och det visar dom så gärna så, som Snow, Jaded, och vackra Agri, samt såklart min Annelie icke att förglömma. Å så LadyCat. Underbara LadyCat.Tex.

Dom har en hel del att lära dig, Maria. En hel del.

Och har jag inte talat om för dig att du inte skall ta åt dig av dönickarnas olater här på FL, och andra forum för den delen. Du måste lära dig lyssna på mig, Maria, du vet jag menar väl, och att jag har rätt. Låt dom inte komma under ditt ömtåliga skinn, Maria, den enda som far illa isf är du. Om det vill jag inte att du skall. Absolut inte.

Ja vi har alla olika sätt att underhålla oss på Anton

Jag är mest irriterad för att de har fel  
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-06-17 00:07:41 följande:
    Gud. Det är för korkade människor för att ens kunna bli upprörd över. Medlidande är bättre.

Jo, jag har uttryckt det...
  • Nice Girl Wrong Place

Anton, du missförstod mig lite. Jag blir varken direkt upprörd eller ledsen (speciellt inte ledsen). Mest irriterad men det är ju irritation som rinner av mig när jag loggar ut .

Haha kom jag med påhopp eller elakheter? Det minns jag inte.
    Och på frågan om vem som for mest illa är nog svaret ingen. Jag har aldrig farit illa över något på FL.
    Du var så irriterande att jag helt enkelt undvek dig

Så trevligt att se, att man kan lära gamla hundar sitta.
    Pussssssssssss!!!

Svar på tråden Trash-tråden