Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Men nån som ringde mig å va lite sexig vore ju inte fel förstås...

• Yoyna
    och skrev 2011-09-12 19:55:00 följande:
    Det är bra med mig.

Jag känner igen det där med dåliga skämt. Fast det är oftast med folk jag inte känner mig helt bekväm med, något slags sätt att hålla folk glada och en bit bort.

Om man sänker garden kan kan det bli väldigt intressanta samtal.

Oh, du kan ha en poäng där! Men jag skämtar nog mycket med folk jag inte känner riktigt om jag gillar dom, annars får det vara helt och hållet

Mm, med sänkt garde kan det bli väldigt spännande...
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-13 09:36:14 följande:
    God morgon!

Sovit gott? Solig 
    God Morgon! {#emotions_dlg.flower}

Ja, sovit gott har jag gjort men annars är det inget vidare. Höstdepp blandat med PMS -skjut mig någon!!!

Du då? Hur blev det med barnen? På väg till skolan?
  • Yoyna
    Driftwood skrev 2011-09-13 09:44:24 följande:
    God morgon.

Jag vaknade till denna idag

" target="_blank">

en bra start på dagen
    God Morgon!

Tack, det fick mig nog faktiskt llite gladare!
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-13 09:44:42 följande:
    Det där är Antons område. Han gillar vapen och sånt. Jag är helt emot våld. Oskyldig

Barnen är avlämnade under protest, de ville knappt gå ut.

Hoppas du mår bättre snart. {#emotions_dlg.flower}
    Jag är i allmänhet emot våld men det finns tillfällen när mildare våld kan vara rent av nyttigt och eh... stärkande?

Då hade ni samma morgonrutin som vi då. Lillkillen skulle ha foto på förskolan så det var finskjorta och vax i håret som gällde, det var han iofs nöjd med men när han inte fick dra runt med bilnyckeln samtidigt som han smetade smörgås över hela köket så bröt han ihop...
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-13 10:08:00 följande:
    Och absolut nödvändigt, i uppfostringssyfte. (Obs! Självklart följer man det lands lagar som man befinner sig i, ifall att någon utomstående läser den här tråden och blir upprörd.)

Ha ha, han lär nog se ut som vanligt på korten iaf. Hur gammal är han? 
    Japp, när barnen lagt sig är det gammeldags uppfostran som gäller! {#emotions_dlg.djavulsk}

Två år, men han brukar bli jättefin på kort så jag är inte orolig. Och dagis/skol kort är inte så roliga iaf, det spelar ingen roll hur det blir egentligen!
  • Yoyna

God kväll! Haft em givande eftermiddag?

Här  hemma har jag tänt en massa ljus och väntar nu på att barnen ska bli trötta och vilja somna snällt. Sem ska jag ta en kopp te i soffan .Höstrusk ute juh!!!  

• Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-13 19:04:51 följande:
    Livet är helt underbart!CoolSoligTungan ute
    Satan va skönt det låter!!!! Skrattande
  • Yoyna

Hej NG darling!

Lite bättre idag tror jag tack

O ja, om andra i hushållet var mer självgående så skulle livet definitivt vara enklare!!!

Svar på tråden Trash-tråden