Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Idag har jag lärt mig att man inte behöver diskutera med rasister för att bli trött på mänskligheten haha

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-25 12:24:04 följande:
    Hoppas ni får en härlig dag tillsammans!!! Hjärta
    Han kommer imorrn kväll istället, Ryan air lät honom inte flyga utan pass Skrikandes
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 14:51:24 följande:
    Vad tråkigt.

Hur kunde han tappa bort sitt pass?  
    Han har inte tappat bort det, han flög dit med norwegian och legitimerade sig med körkort. Man ska ju egentligen inte behöva pass inom schengen, det är bara ryan som är fittiga. Som tur är behöver han inte betala någon biljett eftersom han åkte dit på jobb. Men det finns inga flyg hem förrän imorgon kväll, det är ju tråkigt. Han kommer hem innan min födelsedag iaf, alltid något
  • MrsAssault

Asså igår kväll låg jag på sidan i sängen och plötsligt kände jag hur bebisen vände sig, inget konstigt med det, han vrider och vänder sig lite då och då men den här gången promenerade han på den sidan av magen som låg mot sängen hahaha så jävla söt, jag kände små fotsteg typ Hjärta

• MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 15:07:15 följande:
    Väldigt dålig stil av dom, jag hade varit vansinnig.
    Ja det är faktiskt helt sjukt, egentligen får de inte göra så om man inte har ett väldigt gammalt körkort. Tycker det är lite knäppt av de som bokade biljetten också att inte ta reda på om han har pass med sig eller ej. Det är ju inte helt självklart att man har det om man bara ska resa i europa.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 15:13:58 följande:
    Åh, vad mysigt!

Nästan så att jag blir sugen på en till, det är en härlig känsla. Solig

Vilken vecka var du i?   
    Ja det var sjukt mysigt, jag bara fnissade hysteriskt haha jag är i vecka 29
  • MrsAssault

En kompis som har tre barn säger att hon skulle älska att vara gravid igen bara för att det är så mysigt med allt men hon vill absolut inte ha fler barn haha

• MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 15:34:54 följande:
    Som jag har sagt tidigare, graviditeten är den enkla biten.

Nej, men man ska räcka till också, och känna att man är en bra förälder. 
    Jag har alltid velat ha typ 3 barn, M vill ha 4 Om jag fick bestämma så skulle jag fixa två flickor till efter den här, då har tjejerna varandra och killarna varandra (min man har en son redan )

Jag har alltid önskat att jag hade en syster och om min bror hade haft en bror så kanske han inte hade blivit så mobbad när han var liten.
  • MrsAssault
    Ernst Hugo skrev 2011-09-25 16:02:22 följande:
    Låter skumt. Jag var i Amsterdam i måndags över dagen och glömde oxå passet, men det funkade utmärkt. Åkte iofs med KLM och SAS.
    Jo det är tydligen bara ryan som är sådär petiga
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-25 15:50:35 följande:
    Hej, förlåt för att jag byter ämne.Rynkar på näsan Vet ni om man får slå på tuttarna i kvinnlig kampsport t ex mma?
    Ja det får man, i mma iaf
Svar på tråden Trash-tråden