Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-09-25 15:48:35 följande:
    hallå där hur är livet?
    Jag har 2 döttrar och det är det bästa jag vet....pappas tjejer som kan allt en tjej skall men som också kommer att mästare i kampsport "watch out all the assholes of the world....cos´ my girls will be beautiful and kisking asses!"
    Jag vill ha två av varje nu är ju inte ena sonen min men han kommer att bo med oss så småningom så han kommer nog bli "min" ändå
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-25 19:41:46 följande:
    Okejdå. Jag älskar Riga och nattlivet i Riga är helt underbart. Klubbarna där går inte att jämföra med Sverige alls. Vi gick till en svartklubb i fredags där man kunde göra vad som helst. Makens kusin hade urkul. Han hade 5privata tjejer och kände sig uppe i sjunde himmeln. Själv drack jag alldeles för mycket och släppte verkligen loss. Drömmer Födelesedagspartyt blev mycket lyckad. Ryssar är galna (Ja, jag vet att folk från Lettland inte är ryssar men jag bryr mig inte (Same ---- different name Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}).

Vad vill du veta?
    Oooh vad var det för klubb? I want NAMES! Jag vill se min man med 5 tjejer!!!
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-25 16:44:15 följande:
    Men gör inte det ont? Gråter
    Alltså mma är ju som barslagsmål. Om man inte pallar smärta ska man inte hålla på med det. Hela poängen är ju att slå skiten ur motståndaren.
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-25 20:24:17 följande:
    Haha, kan det inte ordnas på närmre håll!
    Herregud jag vill inte ens tänka på vilket jobb det skulle vara att fixa fem brudar själv haha jobbigt nog att hitta en
  • MrsAssault

Idag träffade jag min bror och hans döttrar och den yngsta (3 år) kom fram till mig, la handen på min mage och sa "Tjockis"

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-25 20:29:35 följande:
    Haha, klockrent! Det kan man ju ta från en treåring liksom!
    Det var skitkul, det var liksom det första hon gjorde när hon såg mig haha
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:18:58 följande:

Vouges 10-åriga modell.
    Tankar? 
    Läskigt.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-25 21:32:03 följande:
    Precis, tycker det är helt sjukt.
    Jag ogillar sådant skarpt.  

Ja skorna är coola, men så, så, så fel på henne. 
    Alltså du skulle ju kunna visa den bilden för typ 100 vuxna karlar, utan att berätta vem hon är, och fråga om de skulle ligga med henne om de fick chansen och jag kan lova att åtminstone 70 av dem skulle säga ja direkt.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-25 22:13:50 följande:
    Ja, jag hann inte gå dit. Tänkte att det säkert skulle gå att slipa ner själv, men det såg hemskt ut.

Jag får prova gelé med.  
    Gelé går iaf alldeles utmärkt att slipa ner själv, det gjorde jag med vanlig nagelfil och det såg mkt bra ut
Svar på tråden Trash-tråden