Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-03-11 21:06:40 följande:
    Aaaaah!
    Men tjonka tjonk lät faktiskt som du.
    Vet inte riktigt hur du menar. Men antagligen var det något illasinnat som borde resultera i ett klatsch klatsch ljud för din del
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-03-11 22:46:42 följande:
    Ring mig i morgon så kan vi se vad vi kommer fram till.

Här är för övrigt ännu en jätteintressant tråd som handlar om kiss. För alla er som gillar sånt. Ingen nämnd och ingen glömd. www.familjeliv.se/Forum-22-426/m63935214.html 
    haha på Flkan man hitta en del märkligt. Själva tråden var väl inte så konstig om dte bara hade varit den tråden. Men när man ser alla de andra trådarna i samma ämne som någon länkade till så ger det en annan bild
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-03-11 23:01:24 följande:
    Inte nödvändigtvis, jag kan gräva ner dom lite djupare i fortsättningen. Någon decimeter under matjordslagret  borde räcka.

Jag ställer alltid upp för dig, Älskling, det vet du !!! 
    Skaffa en kremeringsugn istället. Sen kan man sprida ut askan till rosorna
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-11 23:53:13 följande:
    Det är ju en jättefin present till både Annelie och Anton. Win win rakt av. Genialt PM!
    Ser framför mig en inslagen kremeringsugn med en stor röd rosett om den. Och med små hjärtan på den.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-03-11 23:52:48 följande:
    Det där var ingen dum idé, mycket bra PM, nu tror jag tom min Annelie blir lite glad. Tänk att få nytta av alla jävla lik.

Tackar så väldans. {#emotions_dlg.flower}
    Ja det där med en massa lik i trädgården är ett j-a problem. Och det blir en massa grävande. En ugn och man får lite lätthanterlig aska bara. Ja och så tänderna blir över förstås. Men de kan man använda och göra små fna halsband av och ge bort till nära och kära. Brukar vara en uppskattad present
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-12 16:25:29 följande:
    Jag är trött och kvar på jobbet. Förbannat odisciplinerad dessutom.
    Hmm jag undrar vad som ingår i din definition av att vara odisciplinerad på jobbet
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-12 20:23:16 följande:
    Funderar på om man kan göra ett utspritt litet minimassmord över landet där kinkyklubben Annelie och Anton ingår. Död

....hm... när jag tänker efter låter "Annelie & Anton" som ett soggigt vispar från -77 så det är ju nästan hämnd nog bara ni får ihop det.
    Kramgoa låtar med Annelie & Anton

Ja värre kan det inte bli. Jo det kan det för den delen. De åker runt och turnerar i landet iförda likadana One Piece.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-13 22:14:09 följande:
    Sover alla trashare?
    Ska jag behöva titta på bilprogram på TV i stället för att snacka rumpor? Hallååååååååååå????
    Jaha. Rumpor i allmänhet eller någon specifik menar du ?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-13 22:59:49 följande:
    Miiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!

Fast jag tänkte faktiskt på avsaknaden av BJs rumpor. Fattar fortfarande inte hur han kunde bli avstängd.
    Du pratar ju om din rumpa typ alltid
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-03-13 23:00:52 följande:
    Det gjorde du ju visst det. PM ta fram bältet så blir hon frisk och glad.
    Det är också ett intressant rump relaterat ämne. På vilket sätt behandlas en rumpa bäst?

Hmm började tänka på hästsport helt plötsligt. Hmm
Svar på tråden Trash-tråden