Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-18 09:36:31 följande:
    Däremot kan tydligen fruktprodukten dubbelposta.
    Surfa med en jävla frukt !!!

Jag hänger nog fan inte riktigt med i den elektroniska utvecklingen. Men eftersom vatten består av 2 väteatomer och 1 syreatom borde vi kunna flyga till Mars med just vatten som bränsle, och är det möjligt, är det inte konstigt att folk ringer på sina apelsiner.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-18 09:48:37 följande:
    Tack Aynrand. Ja, jag fattar inte riktigt vad som händer. Först 2 förkylningar och sen toppa med magsjuka. Jag som aldrig brukar vara sjuk.
    Att bli tagen i tvåan om än så bara en gång hade ju kompenserat det hela ordentligt. *mutter mutter*
    Det här hjälper. Lovar. Om inte återstår inget annat än detta alternativ. 

All lycka till, Agri.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-18 10:28:38 följande:
    Mmmm..... tvångsapplad via jobbet. Inga andra alternativ. Själv ser jag det som tortyr. Men för att mysstraffa dem lite så tappar jag med jämna mellanrum mobilen i golvet så glaset spricker. Bara för att irritera.
    Tycker jag du gör helt rätt i. Kan man straffa så skall man straffa. Enkel logik.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-18 10:08:53 följande:
    *viftar*
    Hej.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-18 10:33:23 följande:
    Nu svimmar jag.
    Jag har ju erkänt att jag gillar dig....

• Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-18 10:39:07 följande:
    Ja, och jag blir helt till mig vid tanken.
    En vanligt förekommande reaktion när kvinnor lär känna mig.
  • Anton Chigurh
    AGRI !!!  

Tack för stöttan i 3-minuterstråden, tack så mycket. Förstår att du blev riktigt glad för länken till Analdildon eftersom du faktiskt följer mina uppmaningar. 

Tack igen.  
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-18 10:42:38 följande:
    Jag tror jag dånar.

Och det påminner mig om att jag måste skaffa en korsett.
    Att chatta med Anton gör att du tänker på dig själv i korsett

Nu börjar jag komma igång på allvar känner jag...... 
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-18 10:50:50 följande:
    Jag måste ha korsett för fan. Så blir folk glada.

Kan man gå till skolan i korsett?
    Det kan du, men jag rekommenderar att du drar en tröja över, annars kan det möjligen rendera i en viss uppståndelse.
Svar på tråden Trash-tråden