Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-09-30 22:35:52 följande:
    Var ju ändå ingen som ville uppmärksamma den Gråter

vilket är helt förståeligt. Orka läsa något så långt på en Fredag.
    Vad har hänt med din avatar
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-09-30 22:52:07 följande:
    Jag tog bort den självmant, inget att oroa sig över. Flört
    But whyyy, nu måste någon annan här kirra rumpavatar så vi har ngt snyggt att titta på.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-01 00:35:02 följande:
    Alltså, det är väl samma som skrev att kvinnor inte vill ha sex?
    Haha jag vet inte måste ha missat den, låter spännande!
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-01 00:44:48 följande:
    Jamen han försvann, strax efter att han hade startat en tråd om att han var övertygad om att det var en sammansvärjning. Kvinnorna som gillade sex låtsades bara, och syftet var att utrota alla män.

Han skrev på ett manifest om detta, siktade mot att få ihop 2000 sidor för att bli tagen på allvar. På något sätt blev Hitler inblandad, och tråden blev rensad och han gick upp i rök. Möjligen delvis mitt fel, jag skrev kanske inte så jätteseriösa inlägg där och tråden fick liksom lite fel inriktning. Vet inte riktigt hur det gick till.
    Hahahaha JAAAa jag tror jag såg den tråden, fox mulder hette han va?
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-01 00:51:59 följande:
    Jaa, så var det.

Det var en rolig tråd.  
    Väldigt rolig, men precis som denna och jamaicabruden så tröttnade jag ganska snabbt, de är liksom för sjuka
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-01 01:11:41 följande:
    Jag tycker att det är lite underhållande med de som sitter och blir upprörda och skriver riktiga inlägg.
    Det är iofs kul och nu kom en ny rolig vändning med rasistbruden haha
  • MrsAssault

Fyfan vad jobbigt det var att jobba. Men jag kände inmte av någon foglossning alls vilket är skumt, kanske är gungningarna i tåget bara bra? Jag menar jag får skitont av att promenera på vanlig mark

Svar på tråden Trash-tråden