Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

och skrev 2011-10-02 01:15:43 följande:
    Vad bra. Solig

Jobbar du i morgon med? 
    Japp, men har ett lite lättare jobb då. Det är lika långt men inte lika intensivt som idag. Jag startade stenhårt ska jobba måndag också men i veckorna är det störtlöjligt, är aldrig på jobbet längre än 7 timmar inklusive rast har typ  32-timmars arbetsvecka nu fast det fortfarande är heltid. Skift är the shit
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-02 01:25:42 följande:
    Låter ju jättebra.

Så du fick andra arbetsuppgifter då? 
    Nä samma arbetsuppgifter, men ändrade tider. Och eftersom jag jobbar i kollektivtrafiken så blir det lite annorlunda. Jag jobbade tidigt på morgonen förut och då var det mkt att plocka tidningar och skräp i morgonrusningen och ganska långa dagar. Man blir typ "straffad" med längre arbetspass om man vill kunna ha ett normalt liv med lediga eftermiddagar haha nu jobbar jag mellan, så jag börjar runt 13 och slutar runt 19:30-20 så hela dan är ju i princip "förstörd" men som tröst så får jag väldigt korta dagar

och så jobbar jag varannan helg 14-22 också.
  • MrsAssault

Uäääh vilken pissdag, jag höll på i tvättstugan och M var på gymmet och så när jag var på toa såg jag att jag blödde, fick värsta paniken och fick inte tag på M förrän i sista sekunden innan jag tog bilen själv in till sös (hade kanske inte varit så lyckat att köra när man är helt hysterisk) men vi åkte in iaf och allt var BRA phewww... och nu blöder jag inte längre men jag hade tänkt göra massa grejer idag som inte blev av.

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-04 21:51:21 följande:
    Men åh Mrs!
    Lyssna på din kropp!!!

Jag vet att du vet, men just nu finns inget viktigare. Vila och skit i allt annat, det är en order.
    Skönt att allt var bra, men taaaa det luuuugnt!!!!!!!!!!! (Haha uppmanar jag dig på ett lugnt och sansat sätt...)    
    men jag tar det lugnt! Det var helt oprovocerat blev skiträdd för jag drömde typ för några nätter sen att jag började storblöda och han dog
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-04 22:51:52 följande:
    Jag undrar då vad man ska ha för presentatonsbild. Obestämd
    Hitler kanske?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-04 22:41:29 följande:
    Att drömma om döden betyder pånyttfödelse, inte död på riktigt Nalle
    Vad betyder det när man drömmer att man störtblöder ur fittan?
  • MrsAssault

Alltså jag är cp, jag ringde förlossningen och var helt hysterisk och grinade som fan och berättade att jag drömt att jag blödde, hon ba "men du är ingen sanndrömmare, jag lovar" haha känner mig skittöntig nu men det var skönt att de tog det på allvar och verkligen kollade ALLT och de är så jävla fina på sös! Hjärta gjorde RUL där och hon som gjorde det var asgullig också och läkaren idag var asbra

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-10-04 23:03:23 följande:
    Hmm, det är nog inget för mig. Funderar på att ta en bild på en tjej, trots att jag själv egentligen är en kille.Skäms
    Gör en imagesearch på google med ett random tjejnamn och sno någons identitet!
Svar på tråden Trash-tråden