Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-10-03 09:02:05 följande:
    NG är en väldigt fin flicka A!!!

Det är och också. Agri är lite mer tveksam. Men hon vill gärna. God vilja ska väl premieras det med?

Själv är jag mycket god och fin. Speciellt idag.

Anton, jag behöver nya bromsar på min bil. Youfix.com?

Puss på er!
    Eller hur!?

Du är finast av alla. Tveklöst. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-03 09:03:22 följande:
    Dem enda rumpbilderna jag har är på min egna röv.. och då är dom inte fina, men jag kan ge dig en otroligt sexig bild på alla kvinnors våta dröm, String-Emil! (jag säger ifrån mig allt ansvar för era reaktionenr utav denna bild såsom, spyor, hulkningar, magknip) 

kan man bli annat än lite förtjust?
    Oh Lord...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-10-03 09:33:57 följande:
    Jag är yngst i tråden (visst var det så vi sa NG? ) och den rollen behåller jag, tack. Och eftersom både min ålder och erfarenhet är ringa måste således min mognad vara densamma. Hmm... snacka om att måla in sig i ett hörn! Tur att det finns så mycket ålder och vishet att luta sig mot här! *nöjd ängel*
    Vi säger så Yoyna
  • Nice Girl Wrong Place

Om någon känner sig manad och duktig på att tyda drömmar kan ni få något att bita i!
    Mig!

Jag drömmer alltid de mest surrealistiska, knäppa, fucked up drömmar.

I natt tuggade jag på kaffeextrakt (ja, det fanns kaffeextrakt, såg ut som hasch typ, men det var kaffe).
    Och detta är ingenting mot vad jag brukar drömma.
    För någon vecka sedan var jag i ett gult rum med en hårboll av könshår i munnen.
    Nu låter det som min mun och saker i den är ett återkommande tema, men det är det inte. Detta var bara de två saker jag kom på nu. 

*Lägger sig till rätta på den röda soffan* 

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-03 11:04:37 följande:
    Ge detaljer i senaste drömmen så kan jag göra ett försök? :D Sånt där tycker jag är småkul :P
    Alltså den senaste med kaffe har jag väldigt få detaljer på.
    Mina drömmar är ganska sällan detaljrika. Det kan vara en detalj som att rummet är väldigt gult, eller liknande, men sällan detaljer som gör drömmarna speciellt sammanhängande.
    Det är liksom som att allt runt själva "detaljen" bara finns där som rekvisita. Sällan drömmer jag i "historier".

Jag minns att jag gick runt och tuggade på detta kaffeextrakt, jag minns hur det såg ut och att jag gillade smaken väldigt mycket. Men på riktigt dricker jag inte kaffe, tål koffein väldigt dåligt och blir skakis efter typ några klunkar, dricker knappt svart te eller cola heller, av samma anledning. Samma sak med socker, känslig för sådant.

I vilket fall, så tuggade jag på detta välsmakande extrakt som jag inte alls borde tugga på. Jag tror någon bad mig sluta, men det smakade så gott (och nu börjar pusselbitar falla på plats för mig medan jag skriver...).
    Och jag minns att jag tänkte "shit alltså jag kommer ju må dåligt av det här och inte kunna sova".
    Det var verkligen bara så. Jag och en brun påse kaffeextrakt.

Har mer detaljer i könshårsdrömmen men de tänker jag inte skriva här haha!
    ...Eller helst någonstans alls. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-10-03 11:09:07 följande:
    skickar ni snuskbilder till varandra? :D Inte för att det angår mig men nyfikenheten vann så jag var tvungen att fråga
    Aynrand skickar mycket snuskiga bilder.
    Yoyna borde skicka fler.
    Och har haft sina ljusa stunder.
    Agri delar inte Skrikandes
    Och hon med den platta magen är lite för generös.

Anton och PM har inte låtit mig innanför deras kalsonger.

Och jag gör inte snusk. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-10-03 11:11:32 följande:
    NG: klart vi säger så! Jag har ju alltid rätt!
    Vilket sammanträffande!
    Jag med!
    Solig 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-10-03 11:15:08 följande:
    NG: jag tror att ditt behov av att tugga i dig extraktet och din känsla av välmående i samband med tuggandet kan vara kopplat till någon bristsjukdom? Proteinbrist?
    Haha...
    Proteinbrist eh?

Nej jag har en annan teori om att tugga i sig saker jag vet att jag inte borde tugga i mig, men ändå tuggar i mig. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-10-03 11:15:56 följande:
    Borde JAG skicka fler?!?
    Ja?
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-03 11:18:07 följande:
    Agri delar inte men hon får se väääääääldigt mycket. Oskyldig
    Ja det ska man verkligen inte underskatta.
Svar på tråden Trash-tråden