Kakaa skrev 2012-10-03 11:04:37 följande:
Ge detaljer i senaste drömmen så kan jag göra ett försök? :D Sånt där tycker jag är småkul :P
Alltså den senaste med kaffe har jag väldigt få detaljer på.
Mina drömmar är ganska sällan detaljrika. Det kan vara en detalj som att rummet är väldigt gult, eller liknande, men sällan detaljer som gör drömmarna speciellt sammanhängande.
Det är liksom som att allt runt själva "detaljen" bara finns där som rekvisita. Sällan drömmer jag i "historier".
Jag minns att jag gick runt och tuggade på detta kaffeextrakt, jag minns hur det såg ut och att jag gillade smaken väldigt mycket. Men på riktigt dricker jag inte kaffe, tål koffein väldigt dåligt och blir skakis efter typ några klunkar, dricker knappt svart te eller cola heller, av samma anledning. Samma sak med socker, känslig för sådant.
I vilket fall, så tuggade jag på detta välsmakande extrakt som jag inte alls borde tugga på. Jag tror någon bad mig sluta, men det smakade så gott (och nu börjar pusselbitar falla på plats för mig medan jag skriver...).
Och jag minns att jag tänkte "shit alltså jag kommer ju må dåligt av det här och inte kunna sova".
Det var verkligen bara så. Jag och en brun påse kaffeextrakt.
Har mer detaljer i könshårsdrömmen men de tänker jag inte skriva här haha!
...Eller helst någonstans alls.